Co ma wspólnego pizza ze sztuczna szczęką?


wtorek 05/04/2011
14

Wczoraj wieczorem zamówiłem pizzę. Podobno wyśmienita – polecili znajomi. Czas oczekiwania 1 h. Długo – myślę, ale to pewnie dobry znak. Duży ruch = dobra pizza. Posłaniec dotarł po 45 minutach. Wręczył rachunek i wielki karton z pachnącym wypiekiem. Otworzyliśmy pudełko, rozłożyliśmy pizzę na talerze i w tym momencie… w oczy rzucił mi się rewers rachunku. Wielkimi literami napisano, co następuje:

NAPRAWA PROTEZ

Złamania

Pęknięcia

Dostawianie zębów

Dostawianie klamer

Podścielenia

Naprawy ze wzmocnieniem

Rejestracja telefoniczna

503 66 50 06

Adres: os. II Pułku lotniczego  7/25

 

Wszystko czarno-białym tekstem z uśmiechniętym, machającym do mnie uniesionym w górę kciukiem – zębem. Zgłupiałem. Z każdym kolejnym opisanym uszkodzeniem, coraz mniejszą miałem ochotę na zamówione jedzenie. Największe wrażenie zrobiła jednak na mnie „dostawiona klamra”. Brrr – okropieństwo. Kto wpadł na pomysł, aby umieścić na ulotce od pizzy reklamę zakładu naprawiającego protezy? Nie wiem jak miałem interpretować ten przekaz. „Nasza pizza idealnie uszkadza szczęki i protezy, więc jakby co to wiesz gdzie zadzwonić?” Jak właściciel pizzerii mógł na coś takiego się zgodzić? Owszem, reklama dźwignią handlu jest, ale jaki odsetek osób zamawiających telefonicznie pizzę ma protezę lub połamane zęby? Co kierowało osobami, które zdecydowały się na taki krok? Może „protezy” dostarczyły papier na druk rachunków – taki barter? Jak podejść do tego strategicznie? Czy w ogóle da się podejść do tego metodycznie?

To chyba mnie przerasta.

Gratuluję właścicielowi pizzerii pomysłu na wzmacnianie wizerunku własnych produktów, „protezom” niestandardowych kanałów komunikacji i darmowego WOM-u a miłośnikom pizzy życzę … smacznego :)

Jakby coś nie tak z protezą to… wiecie gdzie dzwonić 


Komentarze 14 Dodaj komentarz

 
  1. Właściciel/ka pizzerii – antyreklama
    Właściciel/ka „protezowni” – kryptoreklama
    Albo cos w tym stylu :)

       Odpowiedz
    0
    0
  2. A dla mnie nic dziwnego. Reklama jak każda inna, a że akurat protez? Czytam pierwsze zdanie i jeśli mnie nie interesuje (jeszcze ;) ) to się nie zagłębiam i nie pastwię nad pomysłodawcami – w końcu, jak sądzę, nie zrobili tego wcześniej nie używając mózgu, ewentualnie olewając ekonomię.
    Jest tyle absurdów na widoku, że z TAKIEJ reklamy mogę się co najwyżej uśmiechnąć pod nosem i.. zjeść pizzę. Czepiajmy się rzeczy istotnych.
    Jednym słowem „żyj i pozwól żyć” :)

       Odpowiedz
    0
    0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


osiem − 2 =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Piłeś nie kręć reklam ! Nie piłeś wypij !

wtorek 14/04/2015
0

Rok 2015 został okrzyknięty przez specjalistów, rokiem video w internecie. Potężny strumień budżetów płynie wartko na całym świecie do YT i innych serwisów video. Oczywiście…


Fałszujący budowlaniec

piątek 27/02/2015
0

Właśnie pojawiła się kolejna hitowa i zaskakująca swą banalnością produkcja reklamowa. Dla mnie osobiście, to bardzo bolesne odkrycie. Myślałem, że  "Ona tańczy dla mnie" zniknęła…


10 marketingowych zmyłek dla mózgu

czwartek 26/02/2015
0

Wiele docierających do nas treści marketingowych, konstruowanych jest w ten sposób, aby pobudzały nasze umysły do reakcji poza naszą świadomością. Naukowcy cały czas rozwijają badania…


Na tydzień olać media i marketing!

niedziela 22/02/2015
0

Przez ostatni tydzień byłem w Bieszczadach. Bez dostępu do telewizora, radia i dających mi jeść reklam. I wiecie co? To było cudowne. Oderwać się od…


Pięknie K...wa Pięknie

piątek 13/02/2015
2

Skrót PKP dorobił się w przeciągu lat, wielu rożnych przedziwnych skrótów. Jak wiadomo, ten prawdziwy, podstawowy, to  "Polskie Koleje Państwowe", ale za to repertuar jego…


PORĄBANY KOD DESMOXANU

czwartek 29/01/2015
1

Od dłuższego czasu wśród marketingowców trwa zażarta dyskusja na temat potencjału QR kodów. Z jednej strony wieszane są na nich psy, a z drugiej stawiane…


Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie

czwartek 22/01/2015
7

Od początku stycznia rozpoczął się proces zmian w sieci POLOmarket. Nowa nazwa Mila z pozycjonowaniem wyrażanym poprzez hasło "Zakupy, aż miło", stanowić ma nowe zobowiązanie…


Rossmann intymnie

czwartek 05/12/2013
0

Never ending branding to już na trwale wpisane w świadomość stwierdzenie, które eksploduje na każdym kroku naszych konsumenckich doświadczeń, zaczynając od ścieżki zakupowej, poprzez obsługę…


Wydoić żyrafę !!

środa 13/11/2013
0

Przetaczające się od wczoraj komentatorskie tsunami wymywa z naszych głów ogólnonarodową frustrację. Wpisy na blogach, memy, dyskusje w stacjach telewizyjnych i radiowych jadą równo po…


Nastula mnie zmiażdżył

poniedziałek 14/10/2013
2

W najnowszej kampanii reklamowej Paweł Nastula poleca e-papierosy. Dla mnie to ewidentny upadek sportowego autorytetu. Pytanie tylko - czy to wynik tego, że za bardzo…