Moje ostatnie wpisy

 

Piłeś nie kręć reklam ! Nie piłeś wypij !

wtorek 14/04/2015

Rok 2015 został okrzyknięty przez specjalistów, rokiem video w internecie. Potężny strumień budżetów płynie wartko na całym świecie do YT i innych serwisów video. Oczywiście polskie firmy dotrzymują kroku światowym trendom i naprawdę mamy wśród nich spektakularne produkcje ! Takim mocnym wejściem popisała się Galicjanka. [youtube DdV0zPGzCQY nolink] Nie wierząc własnym oczom zadzwoniłem do centrali…

Fałszujący budowlaniec

piątek 27/02/2015

Właśnie pojawiła się kolejna hitowa i zaskakująca swą banalnością produkcja reklamowa. Dla mnie osobiście, to bardzo bolesne odkrycie. Myślałem, że  "Ona tańczy dla mnie" zniknęła z rozgłośni radiowych, stadionów piłkarskich, skoczni narciarskich a nawet aren mistrzostw świata - raz na zawsze. Niestety nie. Tego odgrzewanego kotleta Disco Polo zaserwował ponownie w mediach producent Cekolu. [youtube…

10 marketingowych zmyłek dla mózgu

czwartek 26/02/2015

Wiele docierających do nas treści marketingowych, konstruowanych jest w ten sposób, aby pobudzały nasze umysły do reakcji poza naszą świadomością. Naukowcy cały czas rozwijają badania nad mózgiem i naszymi reakcjami. Wyniki tych prac, osoby odpowiedzialne za komunikację już znają i korzystają z nich, używając w tworzeniu przekazów kilku standardowych, ale jakże skutecznych trików. Emocje to silne…

Na tydzień olać media i marketing!

niedziela 22/02/2015

Przez ostatni tydzień byłem w Bieszczadach. Bez dostępu do telewizora, radia i dających mi jeść reklam. I wiecie co? To było cudowne. Oderwać się od tego co, dlaczego, komu, jak, gdzie mówi i pokazuje. Zapomnieć o kwestiach strategicznych i komunikacyjnych, zrobić coś zupełnie odmiennego i szalonego. Coś co powoduje, że mózg odpoczywa a poprzez to…

Pięknie K…wa Pięknie

piątek 13/02/2015

Skrót PKP dorobił się w przeciągu lat, wielu rożnych przedziwnych skrótów. Jak wiadomo, ten prawdziwy, podstawowy, to  "Polskie Koleje Państwowe", ale za to repertuar jego adaptacji jest nader szeroki. Pozwolę sobie na kilka przykładów: Polska Kraść Pozwala, Przestań Kurwa Pierdolić, Pomaluj Każdy Pociąg, Polska Kocha Piguły, Piechotą Kolego Piechotą, Pociąg Kursuje Powoli, Poczekaj Kiedyś Przyjedziemy, Pojedziesz Kurwa Pojedziesz,…

PORĄBANY KOD DESMOXANU

czwartek 29/01/2015

Od dłuższego czasu wśród marketingowców trwa zażarta dyskusja na temat potencjału QR kodów. Z jednej strony wieszane są na nich psy, a z drugiej stawiane tezy o niewykorzystanych możliwościach i dopiero nadchodzącej erze kwadracików. Widzieliście tę reklamę? [youtube rl1HbHFCyz8 nolink] A próbowaliście zeskanować kod? Z zainteresowaniem obserwuję kampanie z kodami QR, więc jak tylko zobaczyłem…

Rozwodowy rebranding w POLOmarketcie

czwartek 22/01/2015

Od początku stycznia rozpoczął się proces zmian w sieci POLOmarket. Nowa nazwa Mila z pozycjonowaniem wyrażanym poprzez hasło "Zakupy, aż miło", stanowić ma nowe zobowiązanie wobec klientów. To obietnica mówiąca, że zakupy w sieci Mila to nie tylko codzienny obowiązek, ale również przyjemność i lekkość.   Właściciel może robić ze swoją firmą i marką co…

Rossmann intymnie

czwartek 05/12/2013

Never ending branding to już na trwale wpisane w świadomość stwierdzenie, które eksploduje na każdym kroku naszych konsumenckich doświadczeń, zaczynając od ścieżki zakupowej, poprzez obsługę sprzedażową, serwis, aż po proces doświadczeń użytkowania. Dzieje się tak dlatego, że wielu marketerów, dążąc do maksymalnej ekspozycji, umieszcza swoje logo wszędzie, gdzie tylko może. Niestety nie zawsze jest to…

Wydoić żyrafę !!

środa 13/11/2013

Przetaczające się od wczoraj komentatorskie tsunami wymywa z naszych głów ogólnonarodową frustrację. Wpisy na blogach, memy, dyskusje w stacjach telewizyjnych i radiowych jadą równo po wszystkich i najlepiej po bandzie. Obśmiewani są debilni narodowcy, kibole, pisowcy, rząd, władze miasta i … Rosjanie. Dostało się też biednej tęczy - przepięknemu kolorowemu tworowi przyrody. Zwiastun ciszy i…

Nastula mnie zmiażdżył

poniedziałek 14/10/2013

W najnowszej kampanii reklamowej Paweł Nastula poleca e-papierosy. Dla mnie to ewidentny upadek sportowego autorytetu. Pytanie tylko - czy to wynik tego, że za bardzo w oktagonie obili mu głowę, czy też zabrakło mu pieniędzy.  Jaka by to jednak motywacja nie była, sam fakt reklamowania produktu zawierającego uzależniającą nikotynę przez tak utytułowanego sportowca jest nieuczciwy.…