Media społecznościowe w służbie NGO
Niedawno miałem przyjemność prowadzić seminarium dla przedstawicieli organizacji pozarządowych. Seminarium dotyczyło szeroko pojętego networkingu oraz wykorzystania mediów społecznościowych do działań promocyjnych i wizerunkowych. Organizatorem była Fundacja AKAT (zapraszam do polubienia na Facebooku). Chciałbym też podziękować wszystkim uczestnikom seminarium. Jestem pełen podziwu dla Waszych działań i poświęcenia, które sprawia, że świat jest lepszym miejscem.
Czym działania…
Kiedy Polska zacznie ćwierkać?
Patrzymy trochę z zazdrością na szaleństwo zza oceanu na temat ćwierkania. Jednocześnie zastanawiamy się dlaczego nie dzieje się to u nas? Czy przeszkodą jest mała świadomość mikroblogingu w Polsce? A może niska liczba telefonów umożliwiających sprawne korzystanie z Twittera? Moim zdaniem nie tu tkwi przyczyna.
Coraz więcej Polaków posiada telefony, na których można instalować różnego…
Facebook nie będzie już taki jak kiedyś.
Od dziś f-commerce zagościł w pełnej krasie na największym portalu społecznościowym na świecie. Administratorzy Fan Page’y powyżej 400 fanów mają możliwość tworzenia dedykowanych ofert promocyjnych dla swoich fanów i nie tylko. Co ważniejsze użytkownik, który zadeklaruje chęć skorzystania z oferty (kliknięcie „Get Offer”) generuje historię, podobnie jak to jest w przypadku polubienia, skomentowania lub udostępnienia…
Historie siłą napędową Facebooka
Zapewne nie raz zastanawialiście się dlaczego pod zdjęciem półnagiej dziewczyny z Fan Page'a "Fajna jesteś, dziś śpisz u mnie", które minutę wcześniej polubiliście pojawia się komentarz waszej znajomej o treści "no ładne to się zdjęcia ogląda". Już pędzę z wytłumaczeniem...
Otóż każdy nasz "like", komentarz czy udostępnienie tworzy tak zwaną "historię" (ang. story). I nic…
Targetowanie wpisów na Facebooku.
Już niedługo wszyscy moderatorzy stron na Facebooku będą mieli możliwość kierowania swoich wpisów do wybranych grup fanów. Targetowanie wpisów jest kolejną zmianą, która zarówno klientom jak i agencjom nie pozwoli się nudzić.
Pierwszą reakcją branży jest oczywiście okrzyk zachwytu. No bo mogąc wybierać wiek, płeć, status związku, zainteresowania, edukację, lokalizację, miejsce pracy i język, możemy…