Moje ostatnie wpisy

 

Sebastian Kseniuk – Czy jestem internautą?

środa 14/05/2014
1

Próbuję określić konkretnie kim lub czym jest internauta. Szukam propozycji socjologicznych, ale nikt nie opracował konkretnej i jasnej definicji. Dlatego zacząłem sam drążyć i doszukiwać się konkretnego znaczenia, które odpowiadałoby takiemu zjawisku jak „internauta”. Szczególnie ważne stało się to zagadnienie, gdy kancelaria premiera zorganizowała spotkanie z „internautami” – i kto przyszedł? Była to bowiem okazja…

Inbound Marketing w najprostszej postaci

wtorek 15/04/2014
0

Standardowe formy reklamy we współczesnym świecie przybrały zupełnie nową rolę. Nie realizują one podstawowych możliwości marketingowych. Dziś reklama w podstawowej formie pełni przede wszystkim rolę informacyjną. Choć jest to jedna z podstaw udanej reklamy to dziś, informowanie konsumenta o tym, że „Opony – wymiana” lub „AGD naprawa” – to zdecydowanie zbyt mało. Z drugiej zaś…

Typy reklam samochodów w prasie, radiu i telewizji

piątek 04/04/2014
0

Postanowiłem usystematyzować pewne stałe typy reklam samochodów oparte na tym samym schemacie. Kreatywność powinna być wyróżnikiem dobrej reklamy, jednak wiele reklam - mówiąc brzydko -  jedzie na tym samym patencie. Poniżej moje (arche)typy reklam samochodowych: 1. Reklamy prasowe a) po prostu auto   Reklamy minimalistyczne. Nie skupiają się one na cechach samochodu oraz nie są…

Zawodowi kłamcy, czyli dlaczego dziennikarze nie powinni występować w reklamach

piątek 14/03/2014
2

Coraz częściej możemy spotkać się z sytuacją, że mainstreamowi dziennikarze biorą udział w reklamach. Na ile wiarygodny jest dziennikarz, którego opinie można kupić? Dlaczego dziś, zupełnie bezkarnie, popularny żurnalista może wykonywać swój zawód, występując równolegle w reklamie? Sięgając pamięcią wstecz przypominam sobie, że zagranie w reklamie przez dziennikarza kończyło się dla niego przykrymi konsekwencjami. W…