Jest rozwiązanie dla nc+


sobota 06/04/2013

Wyobraźmy sobie taki oto scenariusz. 5. kwietnia przy okazji debiutu nowej paczki CANAL+ oraz usługi NC+GO Prezes NC+ nagrywa film w jednym z profesjonalnych studiów należących do CANAL+ Cyfrowy i udostępnia go w mediach społecznościowych. Mówi w nim mniej więcej tak:

Nazywam się Julien Verley i jestem prezesem NC+. 21 marca zaprezentowaliśmy Państwu owoc naszych wielomiesięcznych prac i przygotowań – połączonej oferty CYFRY+ oraz Telewizji N. Zarówno my, jak i nasi Klienci czekali na ten start z dużą nadzieją.

Naszym celem przy tworzeniu NC+ było zaoferowanie Państwu najwyższej jakości usług telewizyjnych na polskim rynku. Połączyliśmy najlepszą treść premium z CYFRY+ z najlepszą technologią Telewizji N i utworzyliśmy najbardziej kompleksową usługę dla wymagających Widzów pod marką NC+.

 

Kilka dni po jej starcie otrzymaliśmy za pośrednictwem mediów elektronicznych zarówno przychylne komentarze, jak i te negatywne. Nie brakowało w nich konstruktywnych uwag oraz sugestii. Było ich wiele i nie byliśmy w stanie na nie wszystkie odpowiednio szybko zareagować. Wszystkim jednak przyjrzeliśmy się bardzo wnikliwie i wyciągnęliśmy odpowiednie wnioski.

 

Dzięki Państwu zrozumiałem, że przy projektowaniu zawartości nowej Platformy popełniliśmy błąd, za który chciałem Państwa w imieniu całego zespołu NC+ serdecznie i szczerze przeprosić.

 

Nie byliśmy bowiem w stanie wystarczająco efektywnie komunikować się z Państwem, pomimo zatrudnienia dodatkowych osób do naszego call center, do obsługi profilu na Facebooku oraz forum na www.ncpluspytania.pl. Dodatkowo zrozumieliśmy, że błędem był automatyczny proces migracji obecnych Klientów do nowej oferty i poinformowanie Państwa o tej konieczności zanim tak naprawdę pełna oferta była gotowa. Raz jeszcze Państwa za to przepraszam i jeśli Państwo pozwolą, chciałbym pokrótce powiedzieć Państwu – jako pierwszym, jakie rozwiązanie dla Państwa przygotowaliśmy.

 

Przede wszystkim zrezygnowaliśmy z procesu migracji. Jeśli oferta, którą Państwo obecnie posiadają, spełnia Państwa oczekiwania, nie będziemy jej zmieniać. Będą Państwo mogli korzystać z naszych usług na dotychczasowych warunkach, a pod koniec jej trwania nasz konsultant skontaktuje się z Państwem z atrakcyjną propozycją jej przedłużenia w ramach NC+. Ponieważ nasza oferta została zmodyfikowana i niektóre kanały nie są już dostępne, proponujemy:

 

- dotychczasowym Abonentom Telewizji N w miejsce wyłączonych kanałów Wojna i Pokój, Universal Channel, Universal Sci-Fi, Sportclub, Fightclub, ESPN America udostępniamy wszystkie programy produkowane przez Canal+ Cyfrowy, czyli MiniMini+, Teletoon+, Hyper+, Domo+, Kuchnia+, AleKino+. Z kolei dla Klientów odbierających do tej pory kanały nPremium, nPremium2, nPremium3, nPremium4 udostępniamy Canal+Family, Canal+Family2, Canal+Film oraz Canal+Film2. Wszystkie w jakości HD i bez żadnych dodatkowych opłat.

 

- dotychczasowym Abonentom Cyfry+ w miejsce wyłączonych kanałów 13th Street, Zone Romantica, ESPN Classic udostępniamy nSport – dotychczas dostępny tylko dla widzów Telewizji N oraz cały pakiet Canal+ Platinum przez okres 3 miesięcy bez względu na posiadany pakiet.

 

Dla tych z Państwa, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę, prosimy o kontakt z naszym call center, co pozwoli Państwu na jej uzupełnienie o treści premium w atrakcyjnej cenie.

 

Cieszymy się, że to właśnie Państwo – nasi Klienci zwrócili nam uwagę na nasze niedociągnięcia i dlatego tym bardziej jestem szczęśliwy, mogąc przekazać Państwu jako pierwszym naszą nową propozycję, która wychodzi na przeciw Państwa oczekiwaniom.

 

Postanowiłem także, że wykorzystamy możliwości, jakie dają media społecznościowe i będę się z Państwem komunikował także w sieci. Właśnie w tej formie będę chciał przekazywać Państwu jako pierwszym informacje o nowych ofertach i propozycjach specjalnych. Dzięki temu chciałbym znacznie zmniejszyć dystans między Platformą NC+ a naszymi Klientami.

 

Do zobaczenia ponownie wkrótce! Życzę Państwu wielu pozytywnych chwil spędzonych z najbogatszą ofertą na polskim rynku – NC+. Ciężko pracujemy dla Państwa, aby sprostać Państwa oczekiwaniom, bo właśnie Państwo – nasi obecni i przyszli Klienci są dla nas najważniejsi.

 

 

Skutek? Pokazanie wyraźnie ludzkiej twarzy firmy. Postawienie na naturalność i udowodnienie, że marka słucha klientów i pozwala im współtworzyć ofertę, której chcą i za którą zapłacą.

Co Państwo sądzą o takim scenariuszu? 

Mój poprzedni wpis na temat kryzysu nc+ w mediach społecznościowych

Autor: Arkadiusz Widawski


Moje najnowsze wpisy

 

Czas Honoru Powstanie - pierwsze wrażenia

wtorek 26/08/2014

Powstanie Warszawskie budzi wiele emocji. Często wyrabiamy sobie o nim zdanie pod wpływem opinii innych osób, nie próbując samemu sięgać po jak najwięcej informacji na…


Agora kończy z fikcją bezpłatnej treści w Internecie

wtorek 04/02/2014

Odważnie. Naprawdę. Agora nie tylko zamknęła dostęp do bezpłatnych treści na stronie wyborcza.pl, ale także wprowadziła płatne archiwum podcastów TOK FM należących do Agory na…


Jak już dziś zainstalować iOS7 na iPhone i iPad?

piątek 12/07/2013

Coraz więcej użytkowników iPhone'ów oraz iPadów znudzonych dotychczasowym systemem operacyjnym iOS 6, a jednocześnie ciekawych nowości, jakie niesie ze sobą iOS 7 i nie lubiących…


Nowy Gmail dotknie wszystkich wysyłających e-mailingi

poniedziałek 03/06/2013

Google wprowadził aktualizację swojego klienta pocztowego Gmail i powoli klienci otrzymują dostęp do nowego wyglądu. Zmiana niby niewielka, ale kluczowa dla wszystkich, którzy wysyłają e-mailingi,…


Jak nc+ (nie) radzi sobie z kryzysem w mediach społecznościowych?

poniedziałek 25/03/2013

Trzeba przyznać, że rzadko kiedy w tych czasach udaje się jakiejkolwiek firmie tak długo utrzymać wprowadzenie nowego produktu w tajemnicy tak jak było to w…