Prezydent USA..?


środa 07/11/2012
1

Dwie godziny temu zadałem pytanie: kogo w Polsce,oprócz pasjonatów,interesują wybory prezydenta USA. Dodałem,że mnie średnio…Oto pierwsze relacje ( z imieniem,nazwiskiem i adresem):

Tych, którzy szukają przyczyny swoich problemów zawsze gdzie indziej niż w sobie i własnym otoczeniu?

Wiecie choć gdzie Chiny leża?To cytat z „Wesela”

Generalnie dzielimy się na trzy grupy.Pasjonaci,interesujący się z obowiązku i ci,którym pozostał syndrom sławetnej prasówki z WOSu.

zaspokoję pana ciekawość np.ja – jestem dumna demokratka .

i Szczerze mówiąc to mi to osobiście lata.Ani jeden mnie nie przekonał,i ten drugi też.Wkurwia mnie ich głupawy uśmieszek,prawie taki sam jak u tego Biedronia,przyklejony do gęby,sztuczny,całkowicie nienaturalny.I dobrze że obaj są daleko i żaden z nich mnie nie poklepie po ramieniu,mówiąc Fajnie Józiuuuu. A teraz to mnie POcałuj ……..

Mnie najbardziej interesuje jaki związek ma dzisiejszy wybór Obamy z dzisiejszą rocznicą rewolucji. To niemożliwe żeby to nie był spisek! Bez międzynarodowej komisji się nie obejdzie.

a mnie też średnio :)

Rybka mi to.

i Zresztą żadna różnica. Jeden ciemny na twarzy, drugi ciemny na umyśle.

Media uważają, że tworzą rzeczywistość i tak jest, tylko że swoją. Te hołdy składane USA, i nadęcie dziennikarzy, to nadmierne zainteresowanie , szczególnie w TVP to elementy kultywowania nowej religii : America rules the World. Biały dym z komina jednak nie poleciał.

a malutcy interesują się zawsze wielkimi,media chwyta się każdego wydarzenia.A wybory w USA nie maja pomimo wszystko prawie ze żadnego wpływu na Polskę i na 100% nikogo w USA nie interesuje los Polski i Polaków.

Mnie wcale. Na Polskę to i tak nie będzie mieć żadnego wpływu i tak Wielkie – Wszechpotężne – God bless America – ma nas gdzieś. I – same to you, US!…

s E tam nie do końca słyszałem na konferencji jak Towarzysz Maciarenko mamrotał o zebraniu tu i tam tz. w USA 300 tysięcy podpisów patryjotów o międzynarodową KOMISJĘ w sprawie katastrofy smoleńskiej do Niby wszystko a jednak śledząc życiorysy kandydatów, nie jest mi obojętne kto wygrał, choć generalnie politykę mam gdzieś.

Mnie te wybory zainteresowały. 1/ Przekonałem się jak polscy „specjaliści” niewiele wiedzą o USA, 2/ Fascynujące jest to, że można znać wyniki wyborów parę godzin po wyborach, 3/ Wygrałem trochę kasy :-)

A na Ukrainie wciąż liczą…

Do czwartej rano śledziłam losy prezydentury USA! Cztery lata temu – również. Nie sądzę, abym była w tym odosobniona.

Mnie interesuje kiedy wreszcie wprowadzimy wizy dla hamerykanów?

harce pcheł na słoniu – to też fajna zabawa…

powiem tak wisi mi to..

Sądzę,że jest to materiał poglądowy dla redaktorów naczelnych prasy,radia i telewizji…

 

 


Komentarze 1 Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


2 + = siedem

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Przed wyborami

sobota 14/09/2019
0

Andrzej Bober 4 min · Tzw.opozycja w kampanii wyborczej nie potrafi trafić do Polaków ze swoim przekazem. Ględzi o trybunale,LGBT,hejterach ( wszystko ważne),ale to jakoś nie…


W.Gomułka wczoraj i dziś

środa 11/09/2019
0

Wczoraj byłem na promocji książki Piotra Lipińskiego GOMUŁKA..Odżyły wspomnienia. Władysław Gomułka był wtedy (1967) pierwszym sekretarzem KC PZPR,ja dziennikarzem w "Życiu Warszawy". Wówczas w Puławach…


Wybory..?

środa 04/09/2019
0

Kilka lat temu zapytałem senatora Kazimierza Kutza po co się pęta po sejmowych korytarzach ? - Będę chciał o tym zrobić film. Tu jest gówno…


Uśmiech Waldemara Pawlaka

niedziela 01/09/2019
0

Waldemar Pawlak ,b.premier, przyjął moje zaproszenie do grona znajomych na fb, i jest już z nami. Jego decyzja w tej sprawie była błyskawiczna, co nie…


Globalizacja wyborcza

sobota 31/08/2019
0

Sobota,południe, przed Galerią Młociny zbierają podpisy. Starsza kobieta pyta: - Odda pan głos na Koalicję Obywatelską ? - Tak… - Kandydatem na senatora jest Kazimierz…


Afera u Ziobry ?!

piątek 30/08/2019
3

Żal dupę ściska, gdy obserwuję, jak łatwo wielu dziennikarzy ulega PIS-owskim przekazom dnia. Oni, ci dziennikarze, już uwierzyli,że to była „Afera u Ziobry…”, a nie…


Wiadomości TVP

środa 21/08/2019
3

Najpierw połknąłem parę tabletek „positivum”,potem zacisnąłem zęby i o 19.30 włączyłem „Wiadomości” w TVP. Jak Państwo widzicie, początek był obiecujący: rośnie nam dobrobyt, coraz częściej…


Repy walczą o dożywocie

poniedziałek 19/08/2019
4

Obserwacja tworzenia list wyborczych nie przypomina troski o lepszą Polskę . Pozostały już tylko ochłapy po Brukseli, ale sejmowe apanaże też mają swoją wartość. Na…


Patrz w lustro

niedziela 18/08/2019
1

Obejrzałem film Patryka Vegi POLITYKA.To nie jest satyra na obecne polskie czasy, który - jak gdzieś czytałem - ma pomóc opozycji wygrać wybory.To jest sama…


Leki za darmo..?

sobota 03/08/2019
38

Lista kłamstw aktualnej władzy jest, jak stąd do Władywostoka. Jedno z nich, to „bezpłatne leki dla seniora”. Mieszczę się już, niestety, w tej grupie. I…