Młodzi z Jarosławem


wtorek 23/06/2020
6

Jarosław Kaczyński włączy się w kampanię prezydencką Andrzeja Dudy. Jak podaje Wirtualna Polska, wystąpi jutro na konwencji wyborczej z młodymi aktywistami swojej partii
INTERNET ZAREAGOWAŁ:
xBuahaha !!! Powie jak budować rodzinę , wychowywać dzieci, coś o technologiach komputerowych , jak wybudować dom , jak spłacać kredyt we frankach, gdzie lądować samolotem i takie tam – bo jest ekspertem !!!
x cale szczescie ze Kaczynski wchodzi do gry bo do tej pory mialem watpliwosci na kogo zaglosowac a teraz juz wiem na 100%, ze nie na sprzet biurowy – czyt. dlugooooPiS
xChuśta gula?
X Prezes ma jeszcze w planie robocze spotkanie ze swoim kotem, który jak wiadomo ma wyborne pomysły. Nauczył już prezesa miałczeć, co stwierdziliśmy podczas jego przemówień.
X Boss BRUCE SPRINGSTEEN tez ma 71lat ale to ZYWA LEGENDA . czlowiek ktorego zna i kocha caly SWIAT a ciebie YARY tylko chyba twoj … KOT !!!
X A Z AMBONY BĘDZIE MÓWIŁ
X Prezes w wielkim stylu zamiecie opozycje .
X Prezes zakłada ZSMP?
X Ludzie z nienawiścią w sercach, czym będziecie się karmić, jak kiedyś zabraknie Jarka ?
X Młodzi aktywiści, PAMIĘTAJCIE, liżemy po całości…
X Tak jedyny mądry ruch Pana Kaczyńskiego to jutro ogłosić że oddaje władze w młode ręce .
X Niech przypłynie nowym promem ze Szczecina
X No to super ! Takie wsparcie to jak pocałunek śmierci :) , jeszcze jak z szafy wyciągną szefa komisji smoleńskiej to uzbierają w sumie 20% . Trzaskowski już ma wygraną w kieszeni .
X Czy Prezes spotka się z zatrudnionymi w
Gabinetach Politycznych ministerstw? Tam zatrudniona jest sama młodzieżówka.
X Prezio opowie dzieciom ze nie bedzie tolerowal podniesiony wiek emerytury dla politikow.
X ZAWSZE MÓWIŁEM ŻE JAROSŁAW KACZYŃSKI TO WIELKI CZŁOWIEK KOCHAJCY POLSKĘ I POLAKÓW OSTATNI TAKI WÓDZ POLSKI. POLSKA BEZ NIEGO NIGDY JUŻ SIĘ NIE OD RODZI LUDZIE DOPIERO TO ZROZUMIEJĄ JAK GO ZA BRAKNIE.
X Chyba w bunkrze będzie ta konwencja – cykor się boi.
X I będzie bredził jak to dzięki pisowi polakom lepiej się żyje, jak to dbają, jak to inni kradli a oni działają….a prawda jest zupełnie inna….ciekawe czy będzie wyzywał LGBT albo inne grupy ludzi….
X Historia się powtarza. Kiedyś ZMS przygotowywał kadry dla PZPR. Teraz ZMpiS przygotowuje kadry dla PIS.
X na pewno nauczy ich obsługiwać pralkę i powie jak korzystac z karty bankomatowej. A potem bedzie wykład jak samodzielnie wyjść z domu.
X Tydzień temu sfotografował się z laptopem, teraz będzie selfie z młodzieżą. Kaczyński, to bardzo nowoczesny przywódca.
…..i takie tam dalej,


Komentarze 6 Dodaj komentarz

 
  1. Thank you because you have been willing to share information with us. we will always appreciate all you have done here because I know you are very concerned with US 배트맨토토 all of them are major playgrounds.

       Odpowiedz
    0
    0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


4 × pięć =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Sumienie Jacka Kurskiego

czwartek 02/07/2020
0

Zerknąłem sobie na telewizyjne „Wiadomości”, gdzie akurat Holecka obrabiała Trzaskowskiego. Żółć, agresja,kłamstwa. I przypomniało mi się pewne wydarzenie z przeszłości. …..W 1986 roku szedłem sobie…


Wybory

poniedziałek 29/06/2020
5

Różni pytają mnie czy coś napiszę o wyborach. Chyba nie ma o czym pisać poza tym, że jednak kiedyś Jacek Kurski,ten z TVP,miał rację. Przypomnę…


Czyj Prezydent ?

piątek 29/05/2020
13

Trwa totalny bałagan przedwyborczy. Kto może, kto nie może ,co może i kiedy może. Odpuście sobie te lektury, bo sprawa jest wyjątkowo prosta. Gdy wybory…


Bangster Morawiecki

czwartek 21/05/2020
17

W natłoku codziennych zdarzeń zapomina się o tych przeszłych.Dziękuję więc Bartosz T.Wieliński,który wczoraj przypomniał w GW, że: " Dziś obchodzimy ważną rocznicę. 20 maja 2019…


Adam Michnik prosi o kasę

sobota 02/05/2020
14

Adam napisał tekst,musi być ciekawy,bo Adam pisze ciekawie. Użyłem formy przypuszczającej, bo do końca nie wiem,co napisał .Bo za lakturę tekstu kazał mi zapłacić, umieszczając…


Młotek stolarski dla prezesa

niedziela 22/03/2020
21

Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie jeszcze nie został zamieniony na szpital zakaźny. Jest więc ostatnia chwila, by wysłać stamtąd karetkę pogotowia na Żoliborz. Tam…


Agata posunęła Kurę

poniedziałek 09/03/2020
23

Nie spodziewałem się, że posuną Kurę. Ponieważ przywykli do kłamstw, oszczerstw, chamstwa, braku szacunku do kultury, i dobrych obyczajów – sądziłem, że gdy w tych…


Werefikator Ziętarski

niedziela 01/03/2020
18

Rząd podsumowuje 100 dni. Morawieckiemu dziękują rolnik,emerytka i nawet znany dziennikarz Włodzimierz Zientarski – tyle z relakcji prasowych. Mając pamięć słonia dodam, że W.Zientarski był…


Kupa gówna

piątek 07/02/2020
23

Jan Szydlak, działacz komunistyczny,z zawodu ślusarz, był członkiem Biura Politycznego KC PZPR, sekretarzem KC PZPR, i odpowiadał w ramach partyjnych obowiązków za naszą gospodarkę. W…


Jan Nowak-Jeziorański

poniedziałek 20/01/2020
553

15 lat temu zmarł Jan Nowak-Jeziorański,legendarny kurier z Warszawy.Odżyły wspomnienia. Byłem już szefem „Życia Warszawy”, a Jana Nowaka Jeziorańskiego znałem od kilku lat.I zamarzyło mi…