Twitter jednak nie dla wszystkich?


poniedziałek 11/05/2009
0

Twittować może każdy. Według szacunkowych danych komunikator ma już 6 milionów użytkowników i wart jest 700 milionów dolarów.

Swoje mikroblogi mają już koszykarz Shaquille O’Neal, niedoszły prezydent Al Gore, obecny prezydent Barack Obama, czy wreszcie gospodyni najpopularniejszego talk-show w USA, Oprah Winfrey. Na bieżąco czytać też można informacje redagowane przez dziennikarzy CNN. Ale nie tylko. Przecież to użytkownik Twittera po raz pierwszy poinformował o katastrofie tureckiego samolotu na lotnisku w Amsterdamie. Ta sama sytuacja miała miejsce podczas awaryjnego lądowania samolotu na rzece Hudson w Nowym Jorku. Twitter staje się czymś więcej niż tylko mirkoblogiem. To pierwsze źródło informacji.

Są jednak marki, którym Twitter nie pomaga! Serwis brandrepublic. com opublikował 8 najgorzej wykorzystanych na Twitterze marek. Są wśród nich Amazon, HP, EasyJet, Pepsi i McDonald’s. Portal porównał ilość followersów (osób śledzących posty publikowane przez poszczególne marki) oraz ilość odnośników jakie internauci z całego św. O ile liczba followersów nie przekraczała 1000 osób, to ilość odnośników w postach często była większa niż 20 000.

Wynika z tego, że Twitter nie jest jednak dla każdego. Jeśli zawodzi trzeba, albo zmienić sposób komunikacji z internautami, albo znaleźć inne interaktywne narzędzia, które nam ją ułatwią.

PS. A nasza agencja korzysta z polskiego odpowiednika Twittera – Blipa. Blipujemy od kliku tygodni – zapraszamy serdecznie!

Maja Andersz, junior communication specialist

.


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


− 1 = trzy

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Inni ciągle o tych kredytach... a co na to Szymon?

środa 15/06/2011
6


Piwo z tradycjami...doda Ci skrzydeł?

środa 25/05/2011
4


Zabawa w zielone, czyli shopper marketing ekologiczny

poniedziałek 16/05/2011
3

Kim jest Green Shoper? Na to pytanie odpowiada raport Deloitte zatytuowany: Ekologia w zakupach: rozwój trendów (Finding the Green in Today’s Shoppers: Sustainability Trends and…


W przedwyborczym klimacie

piątek 18/06/2010
3


Swiift serwuje humor

wtorek 01/06/2010
1


Sposób na piękne wakacje

poniedziałek 24/05/2010
2

„Sposób na piękno” to najnowsza multibrandowa akcja Procter & Gamble, w której główną nagrodę stanowi wycieczka na rajską wyspę Bali.  Kampania „Sposób na piękno” kierowana…


Rozmowy kontrolowane ;)

piątek 14/05/2010
5


Uśmiechnij się ze Swiiftem

wtorek 04/05/2010
1


Zasmakuj Malibu ze Swiiftem

czwartek 29/04/2010
4

Rusza seria degustacji nowych drinków i koktajli Malibu – akcji zorganizowanej i obsługiwanej przez agencję Swiift. Malibu, likier na bazie karaibskiego rumu, doceniany jest przez…


Mitsubishi Canter w nowej odsłonie Swiift

poniedziałek 26/04/2010
4

Mitsubishi Canter odświeża komunikację z klientami. Przygotowana przez agencję Swiift linia kreatywna objęła zarówno reklamę prasową, jak i radiową. Swiift odpowiada również za kampanię internetową…