Sposób na piękne wakacje


poniedziałek 24/05/2010
4

„Sposób na piękno” to najnowsza multibrandowa akcja Procter & Gamble, w której główną nagrodę stanowi wycieczka na rajską wyspę Bali. 

Kampania „Sposób na piękno” kierowana jest do aktywnych kobiet, które dbają o swój wygląd. Dlatego sieć Super-Pharm, będąca unikalnym połączeniem apteki, drogerii i perfumerii, stanowi idealne miejsce do przeprowadzenia akcji. 

Kreacją i egzekucją kampanii zajął się Swiift. Agencja oparła mechanizm akcji na konkursie sms. Kupując dwa kosmetyki objęte promocją, klient ma szansę wygrać dwuosobową wycieczkę na Bali lub jeden ze 100 zestawów fitness. Swiift odpowiada również za kreację i produkcję materiałów przypółkowych oraz elementów  nośnych, a także za kompleksową obsługę konkursu sms.


Komentarze 4 Dodaj komentarz

 
  1. Pingback: how long does viagra last

  2. Pingback: erectile dysfunction medicines viagra

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


+ 3 = osiem

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Inni ciągle o tych kredytach... a co na to Szymon?

środa 15/06/2011
29


Piwo z tradycjami...doda Ci skrzydeł?

środa 25/05/2011
22


Zabawa w zielone, czyli shopper marketing ekologiczny

poniedziałek 16/05/2011
31

Kim jest Green Shoper? Na to pytanie odpowiada raport Deloitte zatytuowany: Ekologia w zakupach: rozwój trendów (Finding the Green in Today’s Shoppers: Sustainability Trends and…


W przedwyborczym klimacie

piątek 18/06/2010
20


Swiift serwuje humor

wtorek 01/06/2010
11


Rozmowy kontrolowane ;)

piątek 14/05/2010
28


Uśmiechnij się ze Swiiftem

wtorek 04/05/2010
10


Zasmakuj Malibu ze Swiiftem

czwartek 29/04/2010
17

Rusza seria degustacji nowych drinków i koktajli Malibu – akcji zorganizowanej i obsługiwanej przez agencję Swiift. Malibu, likier na bazie karaibskiego rumu, doceniany jest przez…


Mitsubishi Canter w nowej odsłonie Swiift

poniedziałek 26/04/2010
18

Mitsubishi Canter odświeża komunikację z klientami. Przygotowana przez agencję Swiift linia kreatywna objęła zarówno reklamę prasową, jak i radiową. Swiift odpowiada również za kampanię internetową…


Rysuje Swiift, komentujecie Wy :)

wtorek 20/04/2010
1