Niesmak pamiętamy…


poniedziałek 08/06/2009
1

Gary Cooper w interpretacji Marcina Mroszczaka jest fajny – na luzie i ze smakiem, nie wadzi nikomu (mam nadzieję).

Takie manifestacje świadomości i pamięci historycznej uważam za jak najbardziej na miejscu. Nie ma sensu drzeć szat i odprawiać pompatycznych rytuałów. Warto pamiętać dni minione ale warto też odciążyć je z lamentu i mroku. Mroszczakowi się to udało – brawo Panie Marcinie!

Nie udało się to natomiast licznym portalom i serwisom internetowym.

Szczególnie bawi mnie w tej sytuacji Allegro i Nasza Klasa. 4-go czerwca za pośrednictwem Allegro wypadałoby rozkolportować bibułę czy nabyć gaz łzawiący, natomiast na Naszej Klasie odnaleźć kolegów z Opozycji (albo towarzyszy).

Film "Terminator" świetnie wpasował się z reklamą na Naszej Klasie (vide załącznik) – wszak traktuje o brawurowej walce ludzi z bezduszną, potężną machiną. Co za traf!

15 lipca rocznica Grunwaldu – warto już zacząć myśleć o stylizacji logo na Chorągiew Płocką albo herb Dobiesława z Oleśnicy. Dwie litery "L", Allegro będzie mogło z powodzeniem przerobić na dwa nagie miecze.

Autor: Tomek Ciechański, Brand Manager

.


Komentarze 1 Dodaj komentarz

 
  1. Jest taka piękna myśl: nadgorliwośc gorsza od faszyzmu. I w przypadku 4 czerwca sprawdziła się ona w 100 procentach…

       Odpowiedz
    2
    2

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


3 × cztery =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Inni ciągle o tych kredytach... a co na to Szymon?

środa 15/06/2011
5


Piwo z tradycjami...doda Ci skrzydeł?

środa 25/05/2011
2


Zabawa w zielone, czyli shopper marketing ekologiczny

poniedziałek 16/05/2011
3

Kim jest Green Shoper? Na to pytanie odpowiada raport Deloitte zatytuowany: Ekologia w zakupach: rozwój trendów (Finding the Green in Today’s Shoppers: Sustainability Trends and…


W przedwyborczym klimacie

piątek 18/06/2010
2


Swiift serwuje humor

wtorek 01/06/2010
1


Sposób na piękne wakacje

poniedziałek 24/05/2010
2

„Sposób na piękno” to najnowsza multibrandowa akcja Procter & Gamble, w której główną nagrodę stanowi wycieczka na rajską wyspę Bali.  Kampania „Sposób na piękno” kierowana…


Rozmowy kontrolowane ;)

piątek 14/05/2010
4


Uśmiechnij się ze Swiiftem

wtorek 04/05/2010
0


Zasmakuj Malibu ze Swiiftem

czwartek 29/04/2010
3

Rusza seria degustacji nowych drinków i koktajli Malibu – akcji zorganizowanej i obsługiwanej przez agencję Swiift. Malibu, likier na bazie karaibskiego rumu, doceniany jest przez…


Mitsubishi Canter w nowej odsłonie Swiift

poniedziałek 26/04/2010
3

Mitsubishi Canter odświeża komunikację z klientami. Przygotowana przez agencję Swiift linia kreatywna objęła zarówno reklamę prasową, jak i radiową. Swiift odpowiada również za kampanię internetową…