Jaka powinna być idealna agencja reklamowa?


czwartek 30/04/2009

Kreatywność, bogate protfolio i terminowość – to cechy najbardziej pożądane przez klientów agencji reklamowych. Ankietowani jako ważne wskazywali również elastyczność pracy. Najmniej ważne okazało się zaplecze strategiczne i badawcze agencji – to wyniki badania "Happy Client", które przeprowadziała nasza agecja.

Aż jedna czwarta. respondentów w kontaktach z agencją najbardziej cenią jej kreatywność. Dla 17 proc ankietowanych ważne jest bogate portfolio agencji, 15 proc. zwraca uwagę na terminowość jej pracy. 14 proc. badanych jako istotne oceniło nagrody przyznawane agencji. Co dziesiąty ankietowany zwraca uwagę na elastyczność pracy agencji.

Wyniki nie zaskakują. Kreatywność i bogate portfolio zawsze były przez klientów cenione. Cieszę się, że ankietowani wysoko ocenili terminowość pracy agencji. Na nic zdarzą się przecież najlepsze projekty, jeśli nie będą przygotowane na czas. Jeśli chodzi o elastyczność agencji reklamowych warto zastanowić sie co klienci przez nią rozumieją. Dla mnie składają się na nią trzy elementy: elastyczność czasową, finansową czy proceduralna.

Autor: Maja Andersz, junior communication specialist

.


Moje najnowsze wpisy

 

Inni ciągle o tych kredytach... a co na to Szymon?

środa 15/06/2011


Piwo z tradycjami...doda Ci skrzydeł?

środa 25/05/2011


Zabawa w zielone, czyli shopper marketing ekologiczny

poniedziałek 16/05/2011

Kim jest Green Shoper? Na to pytanie odpowiada raport Deloitte zatytuowany: Ekologia w zakupach: rozwój trendów (Finding the Green in Today’s Shoppers: Sustainability Trends and…


W przedwyborczym klimacie

piątek 18/06/2010


Swiift serwuje humor

wtorek 01/06/2010


Sposób na piękne wakacje

poniedziałek 24/05/2010

„Sposób na piękno” to najnowsza multibrandowa akcja Procter & Gamble, w której główną nagrodę stanowi wycieczka na rajską wyspę Bali.  Kampania „Sposób na piękno” kierowana…


Rozmowy kontrolowane ;)

piątek 14/05/2010


Uśmiechnij się ze Swiiftem

wtorek 04/05/2010


Zasmakuj Malibu ze Swiiftem

czwartek 29/04/2010

Rusza seria degustacji nowych drinków i koktajli Malibu – akcji zorganizowanej i obsługiwanej przez agencję Swiift. Malibu, likier na bazie karaibskiego rumu, doceniany jest przez…


Mitsubishi Canter w nowej odsłonie Swiift

poniedziałek 26/04/2010

Mitsubishi Canter odświeża komunikację z klientami. Przygotowana przez agencję Swiift linia kreatywna objęła zarówno reklamę prasową, jak i radiową. Swiift odpowiada również za kampanię internetową…