Moje ostatnie wpisy

 

Era ćwierkającego marketera

poniedziałek 07/09/2009
0

Biją się o niego Internetowi giganci- Microsoft, Google i Apple. Ludzie na całym świecie ćwierkają, a po komunikator coraz częściej sięgają również celebrity, politycy i marketerzy. Czy produkty typu Twitter to nowa marketingowa jazda obowiązkowa? Na świecie korzysta z niego ponad 17 mln osób. ...

Efektywne kampanie BTL – case study kampanii Męski Świat

piątek 21/08/2009
0

Wydaje się, że kampanie BTL są w Polsce niedoceniane. Zazwyczaj postrzegane są wyłącznie jako świetne uzupełnienie i wzmocnienie kampanii ATL. Nie jest to jednak słuszne podejście. ...

Wielkoformatowe kosmetyki. Charakterystyka i trendy

czwartek 16/07/2009
0

W kreacji reklam dla branży kosmetycznej wyróżnić możemy trzy nurty. Pierwszy skupia się na jasnym komunikowaniu benefitu – zarówno wizualnie jak i tekstowo. Firmy kosmetyczne chcą w prosty sposób informować konsumenta o korzyściach jakie niesie za sobą zakup produktu. ...

Tu dobre jedzenie…

wtorek 07/07/2009
1

Nasze lipcowe dowody uznania. Dla twórców reklamy. Jakiej?

Marketing po śmierci

czwartek 02/07/2009
3

Śmierć Michaela Jacksona śledzili i wciąż śledzą wszyscy. Jest to przykład tego, że social media są dziś więcej niż tylko zabawką. Pełnią one bowiem ważną funkcję informacyjną, a dodatkowo wspierają działania marketingowe. ...

Tatowe reklamy na Dzień Ojca

wtorek 23/06/2009
1

Skoro dziś Dzień Ojca pokusiłam się o subiektywny ranking reklam z tatą w roli głównej (lub drugoplanowej). Plus GSM

Dziewicza mała

środa 17/06/2009
3

Czy lepsza duża i doświadczona, czy mała i niedoświadczona? Takie pytanie zadają sobie marketerzy, kiedy przychodzi im wybrać agencję do współpracy. Zwykle jest tak, że większe firmy, które same posiadają ogromną bazę wiedzy, doświadczenie w prowadzeniu światowego zasięgu biznesu i świetnych marketerów, wolą pracować z agencjami mniejszymi, a mniejsze firmy wybierają agencje sieciowe. Oczywiście w…

Pizzo góralsko

poniedziałek 08/06/2009
0

Swiift co miesiąc przygotowuje agencyjego newslettera- swiiftlettera. W każdym numerze znaleźć można obrazek, odnoszący się do śmieszących, frapujących lub irytujących nas reklam. Specjalnie dla naszych blogowiczów archiwalne odsłony swiiftletterowych, reklamowych refleksji. ...

Niesmak pamiętamy…

poniedziałek 08/06/2009
1

Gary Cooper w interpretacji Marcina Mroszczaka jest fajny - na luzie i ze smakiem, nie wadzi nikomu (mam nadzieję). Takie manifestacje świadomości i pamięci historycznej uważam za jak najbardziej na miejscu. Nie ma sensu drzeć szat i odprawiać pompatycznych rytuałów. ...

Our freedom

czwartek 04/06/2009
1

4 czerwca to na pewno powód do świętowania. Sposobów na to jest wiele- koncerty, pikniki, wystawy. Swiift proponuje powrót do przeszłości, która na szczęście już za nami. ...