Moje ostatnie wpisy

 

Rok 2010 – rokiem życia za darmo

poniedziałek 08/02/2010
1

„Rok życia za darmo” mógł się zdarzyć już w 2010 roku, dzięki akcji zrealizowanej przez Agencję Swiift dla Procter & Gamble. Projekt „Rok życia za darmo”objął swoim zasięgiem 80 hipermarketów Carrefour w całej Polsce. Każdy, kto zakupił 2 dowolne produkty objęte promocją i wysłał SMS, mógł wygrać nagrodę główną - opłacenie wszystkich domowych rachunków (czynszu,…

Nostalgiczne podsumowania kryzysowe

piątek 08/01/2010
0

Rok 2009 nie był łatwym dla rynku reklamowego, szczególnie dla agencji reklamowych i domow mediowych, które współpracowały przy kampaniach producentów samochodów, firm budowlanych i instytucji finansowych. Tych którzy to przetrwali, mogły 'wykończyć' wydłużające się lub w ogóle nie następujące płatności za FV. Kilka agencji zniknęło z rynku, ale w ich miejsce powstały małe lokalne butiki…

Burzliwe (po)życie

wtorek 05/01/2010
1

Dzisiaj będzie o osobliwej parze. Są ze sobą tyle czasu, że konia z rzędem temu, kto pamięta, kiedy był początek. Mają długi staż, ale nowoczesne poglądy - tworzą układ pozornie bez zobowiązań, do tego otwarty. ...

Fair Play w nowym wydaniu:)

poniedziałek 04/01/2010
0

A co powiecie na takie zagranie?!

Szkoda Yeti

wtorek 03/11/2009
2

Kolejna Swiiftowa wariacja na temat aktualnych kampanii reklamowych. Tym razem poświęcona najnowszemu modelowi skody.

Kaszpirowski Leczy dla Netii

piątek 16/10/2009
0

„adin... dwa...,tri...cietyrie... pjać...” Kto z nas nie pamięta najsłynniejszego hipnotyzera- energoterapeuty Anatolija Kaszpirowskiego? Nowe polskie wcielenie Tomasza Kota jako twarzy Netii, rozbawiło cały kraj i przypomniało czasy, wielkiej popularności sławnego Rosjanina. Ciekawe reklamy to pewna odskocznia, w dobie wszechobecnego kryzysu, cieszy nas inwencja, która wyłania się z masowej ilości wywarzonych i bezpiecznych reklam wizerunkowych. Odbiór…

Mango Trożka

piątek 02/10/2009
5

Jesteśmy w literackim szoku.

Opakowanie, a efektywność sprzedaży

poniedziałek 14/09/2009
0

Bez wątpienia opakowanie jest jednym z kluczowych elementów wpływających na efektywność sprzedaży produktu. To właśnie ono powinno zainteresować konsumenta i zmusić do zakupu. A czasu na to jest niewiele! Badania pokazują, że na przykucie uwagi shoppera mamy maksymalnie 3 sekundy. ...

Dynamomen!

czwartek 10/09/2009
2

Lubimy reklamy. Szczególnie te oryginalne. Dziś wariacja na temat. ...

Kabarety w reklamach atakują

poniedziałek 07/09/2009
0

Reklamy Kabaretu Mumio przygotowane dla Plusa są już kultowe. Współpraca operatora z kabaretem trwa już kilka lat, a we wrześniu rusza kolejna odsłona kampanii pod tajemniczym hasłem