Zabawa w zielone, czyli shopper marketing ekologiczny
Kim jest Green Shoper? Na to pytanie odpowiada raport Deloitte zatytuowany: Ekologia w zakupach: rozwój trendów (Finding the Green in Today’s Shoppers: Sustainability Trends and New Shopper Insights). Badanie pokazało, że zwolennicy produktów ekologicznych są dla wielu sprzedawców i producentów dużą i cenną grupą. Dlaczego? Ponieważ aż 95 procent kupujących deklaruje, że jest skłonna rozważyć…
Sposób na piękne wakacje
„Sposób na piękno” to najnowsza multibrandowa akcja Procter & Gamble, w której główną nagrodę stanowi wycieczka na rajską wyspę Bali. Kampania „Sposób na piękno” kierowana jest do aktywnych kobiet, które dbają o swój wygląd. Dlatego sieć Super-Pharm, będąca unikalnym połączeniem apteki, drogerii i perfumerii, stanowi idealne miejsce do przeprowadzenia akcji. Kreacją i egzekucją kampanii zajął…
Zasmakuj Malibu ze Swiiftem
Rusza seria degustacji nowych drinków i koktajli Malibu – akcji zorganizowanej i obsługiwanej przez agencję Swiift. Malibu, likier na bazie karaibskiego rumu, doceniany jest przez kobiety na całym świecie. Degustacje prowadzone w ramach kampanii „Malibu wie, co lubią kobiety” mają na celu pokazanie konsumentkom nowych sposobów łączenia Malibu z sokami owocowymi, napojami gazowanymi oraz innymi…
Mitsubishi Canter w nowej odsłonie Swiift
Mitsubishi Canter odświeża komunikację z klientami. Przygotowana przez agencję Swiift linia kreatywna objęła zarówno reklamę prasową, jak i radiową. Swiift odpowiada również za kampanię internetową oraz lifting strony www, które mają przybliżyć bogatą ofertę pojazdów ich potencjalnym nabywcom. - Nasza kreacja oparta została na strategii, która zakłada uwypuklenie dwóch najistotniejszych cech samochodów Mitsubishi Canter: wielobranżowości…