WOM offline wspiera sprzedaż przez Internet


czwartek 28/08/2008

Co zrobić, żeby zwiększyć sprzedaż przez Internet? Okazuje się, że najbardziej skuteczne mogą okazać się działania word of mouth offline. Amazon w ciekawy sposób wykorzystało siłę pozytywnych rekomendacji użytkowników i osobiste doświadczenie z produktem do sprzedaży cyfrowego czytnika książek „Kindle”. Urządzenie stosunkowo drogie nie budziło zaufania klientów. Aby mogli sami się przekonać o walorach tego urządzenia, stworzono społeczność osób korzystających z „Kindle”. Dzięki specjalnemu forum "See a Kindle in Your City" w każdej chwili możemy sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa osoba posiadająca „Kindle” i umówić się z nią na spotkanie, aby nam o nim opowiedziała. Strategia przyniosła zaskakujące efekty. "Kindle" ma najwięcej komentarzy ze wszystkich, najlepiej sprzedających na Amazon urządzeń elektronicznych i zdecydowana większość z nich jest pozytywna.

Kindle

źródło: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41mLdDed4ML. _SL500_.jpg

Więcej: http://www.wired.com/techbiz/media/news/2008/08/po r tfolio_0826


Moje najnowsze wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna…


Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z…


Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci.…


Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom

poniedziałek 26/10/2009

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w…


Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które…


Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak…


Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.…


Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance,…


Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

piątek 04/09/2009

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory…


Darmowe produkty RoC®

środa 02/09/2009

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać…