Walka z uzależnieniem od nowych mediów


środa 26/08/2009
1

Sony w ramach promocji nowego modelu Vago, rozpoczęło kampanię pod hasłem „walka z uzależnieniem od nowych mediów”. Na stronie stopwritingonmywall.com możemy między innymi znaleźć 5 kroków walki z uzależnieniem:

1. Przyznaj, że masz problem, ale nie pisz o tym na Twitterze.
2. Zaakceptuj to, że nie potrzebujesz nowych ocen i komentarzy, aby czuć się docenionym.
3. Uświadom sobie ryzyko zaczepianie obcych.
4. Powtarzaj: „Twittera i alkoholu nie można mieszać”.
5. Usuwaj jednego znajomego dziennie.

Ciekawy sposób na wykorzystanie popularności mediów społecznych. Film na pewno ma potencjał wirusowy, ale może nie aż taki, żeby odnieść spektakularny sukces. 


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


pięć + = 12

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009
1

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna…


Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009
1

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z…


Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009
0

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci.…


Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom

poniedziałek 26/10/2009
0

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w…


Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009
0

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które…


Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009
32

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak…


Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009
0

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.…


Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009
0

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance,…


Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

piątek 04/09/2009
0

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory…


Darmowe produkty RoC®

środa 02/09/2009
0

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać…