Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”


piątek 04/09/2009
0

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa.

Występuje spory rozdźwięk między tym, jak oceniają siebie ojcowie, a tym, jak wygląda rzeczywistość. Aż 58% ojców twierdzi, że angażuje się w życie dziecka tak samo, jak mama (na podstawie badań TNS OBOP). Tymczasem z sondażu Dziennika "Index rozmów 2009" wynika, że przeciętny polski tata poświęca dziecku raptem 7 minut dziennie. Akcja ma na celu promowanie aktywnego, odpowiedzialnego i nowoczesnego ojcostwa, rozumianego jako mądre i czułe podejście do rodzicielstwa i partnerstwa oraz świadome uczestnictwo w pielęgnowaniu więzi rodzinnych.

Streetcom wspiera kampanię zasięgowo i merytorycznie. Ojcowie należący do bazy Ekspertów Streetcom zostali zaproszeni do akcji i jako pierwsi mogą wyrazić opinię na temat serwisu. Oceniają portal misjatata.pl pod względem zawartości i funkcjonalności, co pomoże udoskonalić portal i dostosować go do potrzeb użytkowników. Agencja zainicjowała również konkurs foto pod hasłem "Wykapany tatuś”. Ojcowie nadsyłali zdjęcia ze swoimi pociechami, pokazujące jak bardzo dzieci są do nich podobne. Konkurs został zakończony, wyłonieni zwycięzcy otrzymają specjalnie przygotowane nagrody, ufundowane przez portal misjatata.pl.

Portal misjatata.pl to jedyne miejsce w "polskim Internecie” dedykowane tylko i wyłącznie ojcom, miejsce oferujące fachową wiedzę i porady dla ojców związane z pojawieniem się dziecka w rodzinie. Na stronie można znaleźć także rekomendacje pożytecznych i ciekawych lektur, konkursy, informacje na temat warsztatów i szkoleń, kalendarium imprez oraz pochwalić się swoim dzieckiem, wstawiając zdjęcie do galerii. Forum znajdujące się na stronie umożliwia rozmowę i wymianę opinii z innymi ojcami. Strona ma pomóc zrzeszać mężczyzn, którzy mają już na tym polu doświadczenia oraz tych, którzy są świadomi swoich niedociągnięć i pragną poszerzyć swe ojcowskie kompetencje. Ważne jest, by − tak, jak kobiety i matki − ojcowie wspierali się wzajemnie, integrowali i wymieniali doświadczeniami.


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


sześć − = 4

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009
0

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna…


Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009
1

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z…


Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009
0

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci.…


Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom

poniedziałek 26/10/2009
0

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w…


Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009
0

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które…


Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009
32

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak…


Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009
0

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.…


Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009
0

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance,…


Darmowe produkty RoC®

środa 02/09/2009
0

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać…


Walka z uzależnieniem od nowych mediów

środa 26/08/2009
1

Sony w ramach promocji nowego modelu Vago, rozpoczęło kampanię pod hasłem „walka z uzależnieniem od nowych mediów”. Na stronie stopwritingonmywall.com możemy między innymi znaleźć 5…