Rohit Bhargava o najnowszej książce Personality not included


poniedziałek 31/03/2008

Źródło: Buzzreporter.pl

W piątek 28 marca pojawiła się w sprzedaży najnowsza książka Rohit Bhargava “Personality Not Included: Why Brands Lose Their Authenticity And How Great Companies Get it Back”. Autor przedstawia w niej bardzo ważną rolę kreowania wizerunku czy osobowości firm w czasach powszechnego dostępu do informacji. Książka jest swojego rodzaju przewodnikiem dla firm, który wskazuje jak zbudować lojalność wśród konsumentów. Zachęcamy do zapoznania się z fragmentem książki (pdf).

Przedstawiamy jeszcze pytanie, które skierowaliśmy do Rohit’a odnośnie Personality Not Included:

How to putt back the missing ingredient in marketing to build loyalty and create a connection that goes beyond profit?

This is a question that is at the heart of the book, and the short answer is that you need to use your personality. Of course, that is probably too simple of an answer, so let me share a bit more. Personality, as I define it, is the unique, authentic and talkable soul of your brand that customers, employees and others can get passionate about. What this means is that you need to add back the individual voice that customers can relate to. This means letting your employees share your message, telling a stronger story about your brand, using more human language (as opposed to business jargon) and taking advantage of the many personality moments that you are likely to come across – from when you are selling to when you are fulfilling a product. Putting these pieces together helps you to build loyalty and create a deeper connection with your customers that goes beyond profit.


Moje najnowsze wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna…


Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z…


Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci.…


Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom

poniedziałek 26/10/2009

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w…


Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które…


Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak…


Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.…


Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance,…


Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

piątek 04/09/2009

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory…


Darmowe produkty RoC®

środa 02/09/2009

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać…