Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom


poniedziałek 26/10/2009
0

Populacja

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji.

Kampania skierowana jest do młodzieży w wieku 16-19, z największych miast Polski, którzy są użytkownikami ofert na kartę w Orange. To osoby o towarzyskiej i otwartej naturze, posiadające szerokie kręgi znajomych, interesujące się nowościami.
Celem kampanii jest dotarcie do jak najszerszej grupy osób, zainteresowanie ich tematyką portalu społecznościowego www.populacja.pl i zaangażowanie w aktywności dostępne na stronie. Strona została stworzona, by edukować użytkowników w kwestii optymalizacji kosztów połączeń i budować z nimi długotrwałą relację.
Kampania Streetcom składa się z dwóch etapów. W pierwszym etapie 3000 Ekspertów, użytkowników ofert na kartę Orange POP lub Orange GO, zostało wybranych do testowania nowego portalu www.populacja.pl. Eksperci aktywnie korzystają z funkcjonalności dostępnych na stronie i oceniają ją, wypełniając ankietę w systemie Streetcom. Na podstawie uwag Ekspertów, które są zgłaszane również na forum na stronie populacji, portal będzie rozwijany.
Do drugiego etapu zostanie wybrane 1000, najbardziej aktywnych osób, które otrzymają zestawy ambasadorskie. Dzięki temu będą mogły podzielić się szeroką wiedzą, starterami i obrandowanymi gadżetami ze znajomymi. 77 finalistów wygra telefony NOKIA 2680.

- Kampanie marketingu rekomendacji dla produktów z branży telefonii komórkowej cieszą się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży. Młodzi ludzie interesują się nowinkami technicznymi i aktywnie uczestniczą w działaniach online. Przygotowaliśmy dwuetapową formułę kampanii, która pozwala dodatkowo zwiększyć zaangażowanie uczestników – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom.

Populacja.pl to wiele ciekawych funkcjonalności – mikroblog, lokalizacja znajomych, klonowanie kontaktów z komórki oraz mindconnect, dzięki któremu można poznać ludzi, którzy myślą podobnie. Posiadacze telefonów w Orange POP dodatkowo mogą włączyć wybrane usługi i pakiety z rabatem, jak również korzystać za darmo z serwisu na WAP.


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


− 2 = jeden

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009
0

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna…


Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009
1

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z…


Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009
0

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci.…


Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009
0

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które…


Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009
32

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak…


Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009
0

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.…


Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009
0

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance,…


Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

piątek 04/09/2009
0

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory…


Darmowe produkty RoC®

środa 02/09/2009
0

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać…


Walka z uzależnieniem od nowych mediów

środa 26/08/2009
1

Sony w ramach promocji nowego modelu Vago, rozpoczęło kampanię pod hasłem „walka z uzależnieniem od nowych mediów”. Na stronie stopwritingonmywall.com możemy między innymi znaleźć 5…