O jakich markach rozmawiamy najwięcej


piątek 31/10/2008

coke

Najnowsze badania przeprowadzone przez Keller Fay Group pokazują ranking marek w USA, o których ludzie najczęściej rozmawiają. Ranking sporządzono na podstawie analizy 25,142 rozmów konsumentów odbytych w okresie styczeń-sierpień 2008. Według badań największy WOM generuje marka Coca-Cola. Jest to zasługą nie tylko popularności marki, ale konkretnych działań podejmowanych w celu generowania WOM. Katie Bayne, CMO w Coca-Cola, powiedziała: “Cały czas staramy się podejmować aktywne i innowacyjne działania, dające ludziom powód do rozmawiania o Coca-Coli. Przykładem jest My Coke Reward program, reklamy w Internecie i w ramach rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl oraz specjalnego programu na Olimpiadę, mającego na celu zjednoczenie ludzi wokół Coca Coli. Główny rywal Coli, Pepsi, znalazł się na czwartym miejscu.

W badaniu uwzględniono rozmowy prowadzone zarówno offline i w Internecie. Ze wszystkich badanych rozmów 32% dotyczyło firm detalicznych. Według Eda Kellera, CEO Keller Fay, więcej rozmawiamy o markach, które należą do „kategorii społecznych” i mają większą częstotliwość zakupu. Do konsumentów dociera więcej reklam produktów detalicznych. Również Dave Balter, CEO agencji BzzAgent, potwierdza, że produkty, których często używamy, dają nam więcej powodów do rozmawiania o nich.

 

Źródło: http://www.womma.org/blog/2008/10/cocacola-chief-bu zzworthy-brand/

 


Moje najnowsze wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna…


Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z…


Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci.…


Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom

poniedziałek 26/10/2009

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w…


Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które…


Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak…


Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.…


Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance,…


Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

piątek 04/09/2009

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory…


Darmowe produkty RoC®

środa 02/09/2009

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać…