Kapitał społeczny


piątek 24/07/2009
0

social media

To, że społecznościówki sięgają zenitu popularności i wstyd się już dzisiaj przyznać, że nie ma się konta na NK, FB czy GL to już wszyscy wiemy. Ale teraz to już nie tylko wstyd. Może to mieć poważny wpływ na nasze życie zawodowe. I nie wystarczy mieć konta, trzeba być bardzo aktywnym.

Pracodawcy coraz częściej przyjmując nowe osoby do pracy sprawdzają ich profile na poszczególnych stronach. A świadomi tego pracownicy zaczynają w CV podawać ile mają znajomych na różnych portalach. I chociaż to nie jest może najważniejsze kryterium, większe szanse ma osoba posiadająca 500 znajomych niż posiadająca 50.

Z jednej strony warto być aktywnym, z drugiej jednak warto czasem zastanowić się co się pisze i jakie zdjęcia się wrzuca. Albo jakie zdjęcia z nami mogą wrzucić nasi znajomi :) . Przeglądając czyjś profil, można przejrzeć całą historię jego aktywności – z kim się spotykał, gdzie imprezował i co robił w wolnym czasie. I to nie zawsze działa na naszą korzyść.

Podsumowując. Budowanie swojego kapitału społecznego może się okazać najlepszą inwestycją.


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


3 × = dwadzieścia jeden

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009
0

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna…


Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009
1

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z…


Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009
0

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci.…


Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom

poniedziałek 26/10/2009
0

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w…


Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009
0

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które…


Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009
32

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak…


Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009
0

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.…


Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009
0

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance,…


Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

piątek 04/09/2009
0

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory…


Darmowe produkty RoC®

środa 02/09/2009
0

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać…