Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.
Wybrana grupa Ekspertów Streetcom otrzymała magazyn i będzie go wspierać swoimi pomysłami. Sam magazyn chce dotrzeć do użytkowników komputerów, którzy potrzebują porad i informacji, a nie są fanami informatycznymi. Wydawca liczy także na pewną grupę kobiet, dlatego działania reklamowe obejmują także np. kobiece pisma Burdy.
Nowy miesięcznik to jedno z pierwszych w Polsce pism społecznościowych, których treść tworzą czytelnicy. Autor każdej opublikowanej w miesięczniku rekomendacji otrzymuje 50 zł. Zdjęcie czytelnika, który nadeśle najciekawszą rekomendację, umieszczane jest na okładce.
cialis online overnight
[url=http://cialisle.com/#]tadalafil generic vs cialis[/url]
taking cialis before working out
cialis online without
is tadacip the same as cialis
azithromycin for sale
cialis otc
Pingback: generic albuterol inhaler
Pingback: ciprofloxacin 500mg antibiotics walmart cost
Pingback: viagra for sale uk
Pingback: viagra dosage
generic cialis
cialis 20mg
uses for cialis
Pingback: generic tylenol
cialis no prescription
buy cialis
buy clomid online without prescription
clomid for sale
Pingback: viagra without doctor prescription prices
Pingback: viagra 32
Pingback: viagra next day delivery
Pingback: cialis for sale
cialis for threeways video [url=http://agama.su/go.php?url=http://cialisle.com]agama.su[/url] cialis one a day vs 36 hour agama.su walmart price for cialis