Darmowe produkty RoC®


środa 02/09/2009
7

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift.

Do 15 września kobiety mogą skorzystać ze specjalnej promocji. Przy zakupie dowolnego produktu marki RoC® i za okazaniem kuponu rabatowego, Ekspertki Streetcom i ich znajome mogą otrzymać darmowy produkt do demakijażu w prezencie. Kupon można pobrać ze strony dedykowanej kampanii www.street com.pl/kuponroc.

RoC® COMPLETE LIFT to seria kosmetyków do cery dojrzałej, która przeciwdziała wiotczeniu skóry. Unikalna receptura, gwarantująca efekt liftingu, pozwala przywrócić młody wygląd skórze. Technologia Lift&FixTM to unikalne składniki, które dają efekt natychmiastowego i długotrwałego liftingu. Badania potwierdziły widoczny, natychmiastowy  efekt 2 mm liftingu na owalu twarzy i konturze oczu.


Komentarze 7 Dodaj komentarz

 
  1. Pingback: cialis generic

  2. Pingback: generic viagra fast shipping

  3. Pingback: cipro sale

  4. Dollar general offers you a whopping amount of $100 gift card for participating in the survey. Customers will receive a lot of benefits from participating in the survey. The winners will get gift coupons worth $3 – $15. The sweepstake winner will receive $100 as the prize. Participants can enter the survey for a maximum of four periods. https://www.dgcustomerfirst.biz/

       Odpowiedz
    0
    0
  5. Pingback: order viagra

  6. Pingback: generic viagra 100mg sildenafil prescription

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


jeden + = 10

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009
14

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna…


Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009
4

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z…


Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009
23

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci.…


Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom

poniedziałek 26/10/2009
11

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w…


Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009
12

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które…


Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009
33

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak…


Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009
19

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.…


Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009
11

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance,…


Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

piątek 04/09/2009
12

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory…


Walka z uzależnieniem od nowych mediów

środa 26/08/2009
1

Sony w ramach promocji nowego modelu Vago, rozpoczęło kampanię pod hasłem „walka z uzależnieniem od nowych mediów”. Na stronie stopwritingonmywall.com możemy między innymi znaleźć 5…