Bycie ambasadorem marki to komplement


wtorek 04/08/2009
0

Kayah

Brief.pl opublikował wywiad z Kayah dotyczący jej bycia ambasadorką marki AA. Chociaż takiej formy nie możemy zaliczyć do działań marketingu szeptanego (podstawowa różnica to wynagrodzenie – uczestnicy kampanii marketingu szeptanego nie dostają żadnych pieniędzy) możemy znaleźć wiele podobieństw.

- Zdecydowałam się reklamować kosmetyki Oceanic, bo to wspaniałe produkty, spełniające swoje obietnice, estetyka na najwyższym poziomie.

Podstawą skuteczności marketingu szeptanego jest dobry produkt. Jeżeli produkt nie spełnia oczekiwań Eksperta, nie będzie go rekomendować. Jeżeli nie jesteśmy w 100% przekonani o dobrej jakości produktu nie zabierajmy się za narzędzia marketingu szeptanego – może to obrócić się przeciwko nam ze zdwojoną siłą.

- „Cieszę się, że jestem postrzegana jako kobieta zadbana, swoją twarzą mogąca wspierać tak udaną kampanię, jako ktoś wiarygodny i zasługujący na zaufanie, ktoś za kim pójdą inni. Całą tę kampanię reklamową, jak i bycie ambasadorem marki AA traktuję jako komplement.”

Eksperci Streetcom również czują się wyróżnieni zaproszeniem do kampanii, byciem jednym z niewielu wybranych osób, które mogą otrzymać produkt jako pierwsi i reprezentować markę. Czują się ambasadorami marki, są postrzegani jako liderzy opinii w swoich środowiskach. To ich motywuje do rozmawiania o produkcie, pochwalenia się przed znajomymi swoją rolą i dodatkową wiedzą na temat produktu.

- „Odrzuciłam już wiele propozycji udziału w kampaniach reklamowych, ponieważ nie miałam zaufania do produktu, kontrahenta lub nie było to zgodne z moim poczuciem estetyki czy przekonaniami (…) Nie wyobrażam sobie zachęcania do kupna czegoś, czego sama bym nigdy nie użyła lub nie pragnęła zaoferować najbliższym.”

Eksperci Streetcom dostają tylko takie produkty, które ich faktycznie interesują. Jeżeli produkt nie spełnia ich oczekiwań nie rekomendują go znajomym i raportując przekazują swoje uwagi na temat produktu.

Zobacz cały wywiad: http://www.brief.pl


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


9 × sześć =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009
1

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna…


Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009
1

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z…


Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009
0

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci.…


Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom

poniedziałek 26/10/2009
0

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w…


Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009
0

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które…


Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009
32

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak…


Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009
0

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.…


Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009
0

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance,…


Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

piątek 04/09/2009
0

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory…


Darmowe produkty RoC®

środa 02/09/2009
0

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać…