Moje ostatnie wpisy

 

Nowe kampanie Streetcom

poniedziałek 04/05/2009
0

Street com szykuje nowe kampanie i zaprasza wszystkich chętnych do testowania produktów, aby przyłączyli się do Społeczności Ekspertów Streetcom.pl. Już wkrótce ruszają trzy nowe kampanie. Wezmą w nich udział młodzi ludzie i matki małych dzieci. Agencja zaprosi również kobiety, które cenią sobie dobry smak. Żeby móc wziąć w nich udział i otrzymać paczki z pełnowartościowymi…

Streetcom powiększa zespół

piątek 24/04/2009
0

Ludmiła Wójcik dołączyła do zespołu agencji marketingu rekomendacji Streetcom i objęła stanowisko New Business Specialist. Ludmiła będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych i rozwój firmy. Do Streetcom Ludmiła przeszła z Wirtualnej Polski. Pracowała jako Account Executive w dziale New Business oraz zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowych w biurze reklamy. Doświadczenie na podobnym…

STREETCOM I LOGITECH ZAPRASZAJĄ DO MARATONU EKSPERTÓW!

czwartek 23/04/2009
0

Streetcom z myślą o swoich Ekspertach zorganizował  niezwykłe zawody. Uczestnikiem może zostać każdy, kto zawsze chce być pierwszy, chce wiedzieć więcej niż inni, być tam gdzie inni nie dotarli, testować rzeczy, o których inni nie mają nawet pojęcia. W Maratonie Ekspertów można stanąć do walki i zmierzyć swoje siły rekomendacji. Osoby, które jeszcze nie są…

WOMMA powołała Instytut Marki

wtorek 21/04/2009
0

WOMMA rozbudowuje swoje struktury i właśnie ogłosiła założenie i inaugurację działalności Instytutu Marki. Jego celem jest edukacja i poradnictwo w zakresie etycznego i efektywnego wykorzystania marketingu szeptanego oraz mediów społecznych dla swoich członków. Sytuacja na rynku marketingu zmienia się bardzo szybko i przynosi wiele nowych wyzwań. WOMMA zauważyła, że wielu marketerów ma problem z wdrożeniem…

Ambasadorzy Fiesty

czwartek 16/04/2009
0

Od ponad roku firma Ford zaczęła wykorzystywać w swoich działaniach  media społeczne i nowe metody komunikacji. W 2010 roku planowane jest wprowadzenie nowego modelu Fiesta w USA. W Europie ten model jest już dostępny od początku 2008 roku. Ford jak na amerykańskie standardy jest dość niekonwencjonalnym autem i ciężko jest przekonać do niego Amerykanów. Aby…

Awans w Streetcom

poniedziałek 06/04/2009
0

Teresa Szabłowska awansowała na stanowisko Senior Account Manager. Do tej pory zajmowała stanowisko Account Managera. Ze Streetcom związana jest od ponad 2 lat.  Szabłowska jest odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów agencji. Zajmowała się kampaniami między innymi dla: Wyborowa S.A., Procter and Gamble Prestige Products, Kraft Foods Polska. - Teresa jest osobą bardzo sumienną i dokładną.…

Relacja z konferencji marketingu szeptanego

poniedziałek 30/03/2009
0

W piątek  odbyła się konferencja marketingu szeptanego. Oczywiście nie mogło tam zabraknąć Streetcom, więc wracamy do Was z naszymi refleksjami. Maciek Budzich mocno podgrzewał atmosferę przed konferencją. Zapowiadał wytykanie palcami winnych, wyciąganie starych brudów i publiczną egzekucję. Faktycznie tak się zaczęło, Maciek w swojej prezentacji pokazał liczne przykłady złych praktyk. Jak się jednak okazało, na…

Michalina Radomska w Streetcom

piątek 27/03/2009
1

Do działu obsługi klientów Streetcom dołączyła Michalina Radomska. Objęła stanowisko Account Executive. Od kwietnia 2008 Michalina Radomska jest również współwłaścicielką portalu klubowego Clubinn.pl. Zajmuje się współpracą z klubami, dj’ami, artystami i organizatorami imprez z całej Polski.   - Michalina jest osobą otwartą i kreatywną, dobrze orientuje się w bieżących trendach społecznych i kulturalnych. Liczymy, że…

Konferencja o marketingu szeptanym

środa 25/03/2009
0

    W najbliższy piątek, 27.03, odbędzie się w Warszawie konferencja o marketingu szeptanym. Organizatorem jest Maciek Budzich, prowadzący popularny blog Mediafun. Na konferencji będzie mowa o obecnej sytuacji marketingu szeptanego  w Polsce, czym on właściwie jest, jak jest postrzegany przez klientów, agencje reklamowe i dlaczego ostatnio coraz częściej mówi się o marketingu szemranym.  Joanna…

Projekty badawcze Streetcom

piątek 20/03/2009
0

  Streetcom zamierza zrealizować projekty badawcze, których celem jest pomiar skuteczności projektów z zakresu marketingu rekomendacji. Chodzi o analizę zarówno zasięgu, jak i wpływu podejmowanych działań. Badania ma przeprowadzić Millward Brown SMG/KRC. - Nie mamy wątpliwości, że rekomendacja jest jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z konsumentem. Badania zostaną przeprowadzone według zmienionej i udoskonalonej metodologii w…