Moje ostatnie wpisy

 

Proste rozwiązania są najlepsze

poniedziałek 20/07/2009
0

KIA prowadzi kampanię promocyjną pod hasłem "Wydaj mniej". Sami wdrożyli tą zasadę wydając mniej na reklamę. Mniej, ale za to bardzo skutecznie. I jest to dobra lekcja WOMM - jak chcesz, żeby konsumenci przekazywali dalej informację, stwórz narzędzia, które im to ułatwią.

90% konsumentów ufa informacjom o produktach od znajomych

piątek 17/07/2009
0

  90% konsumentów rozmawiając o produktach i markach wierzy opinii osób, z którymi rozmawia, podczas gdy opiniom konsumentów pisanych w Internecie wierzy 70% osób. To najważniejsze wyniki najnowszego The Nielsen Company. Z badania przeprowadznego na 25 000 dorosłych osób w 50 krajach wynika, że marketing szeptany jest najbardziej wiarygodną formą reklamy. - 62% osób wierzy reklamom…

Prosty przepis na efektywne wykorzystanie marketingu szeptanego

środa 15/07/2009
1

  W USA trwają prace nad przepisami dotyczącymi marketingu szeptanego, w związku z czym ożywily się dyskusje na ten temat. Co wolno, czego nie wolno, co jest etyczne i czy można płacić za wom czy nie. Na WOMMA ukazał się filmik, który w prosty i krótki sposób odpowiada na wszystkie pytania. Niezależnie od tego jakie…

100 milionów adwokatów marek

wtorek 07/07/2009
0

Firma Zuberance, członek WOMMA przeprowadziła badania dotyczące populacji word of mouth. Z raportu wynika, że na całym świecie jest ok. 100 milionów adwokatów wom, z czego 30 mln w USA. To potwierdza eksplozję marketingu szeptanego, która w coraz większym stopniu dotyczy również Polski. Adwokatami marki są osoby, które interesują się nowościami na rynku, lubią testować…

Raport zainteresowania marketingiem szeptanym

piątek 03/07/2009
1

  Newspoint we współpracy z Maćkiem Budzichem opublikowali wyniki badania zainteresowania marketingiem szeptanym od stycznia 2008. Wynika z niego, że zainteresowanie utrzymywało się na podobnym poziomie do marca 2009. Wówczas ukazała się seria artykułów na gazeta.pl, które wywołały gorącą dyskusję. Tutaj małe sprostowanie. Nie było to inspiracją do zainicjowania prac nad Kodeksem Etyki Marketingu Szeptanego,…

Pozwól mówić, słuchaj i reaguj

czwartek 02/07/2009
0

Coraz więcej osób zachwyca się siłą portali społecznościowych. Jednak okazuje się, że jednym z miejsc, w którym klienci najchętniej piszą swoje opinie jest strona firmy. Jeżeli stworzymy klientom warunki do wypowiedzenia swojej opinii na naszej stronie, oni chętnie z tego skorzystają. Marketerzy jednak boją się publikować wszystkie wypowiedzi i komentarzy pisanych na stronie, w obawie,…

Dlaczego marketing nie działa?

poniedziałek 29/06/2009
0

Coś dla marketingowców negujących nowe formy marketingu. Chyba nie wymaga komentarza :). Źródło: http://thepowerofinfluence.typepad.com

Jak Windows pozyskuje nowych klientów

czwartek 25/06/2009
1

Coraz większą część społeczeństwa stanowią osoby w wieku 55-75 lat. Większość z nich nie korzysta w nowych technologii, bo nie mają możliwości zapoznania się z nimi. Windows postanowił pozyskać tą grupę „cyfrowych imigrantów”. W tym celu firma nawiązała współpracę z Holland America Lines – ekskluzywnymi linami lotniczymi, których przeciętny klient ma ok. 60 lat. Celem…

Szeptanie charytatywne w marszu

środa 24/06/2009
0

Zaczynają się wakacje, a więc (teoretycznie) ładna pogoda, a co za tym idzie wszelkie możliwe imprezy „na trawce”. Atrakcyjność takiej imprezy to również powód do rozmów, powód do aktywności oraz doskonały „touch point” (miejsce spotkania) firm z potencjalnymi klientami. Jeśli taka firma dorzuci jeszcze do imprezy jakiś szczytny cel to mamy akcję charytatywną.Oczywiście wspieramy wszelkie…

Izabela Karpińska w Streetcom

piątek 19/06/2009
1

Izabela Karpińska dołączyła do działu sprzedaży Streetcom, obejmując stanowisko New Business Manager. Izabela przeszła do Streetcom z bezpłatnego miesięcznika zakupowego Shopping Guide (Wydawnictwo Free Press), gdzie była kierownikiem biura reklamy. Odpowiadała za tworzenie i współrealizowanie strategii sprzedażowej tytułu.Wcześniej zdobywała doświadczenie w Platformie Mediowej Point Group, na stanowisku Senior Client Partner. Zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowych…