Moje ostatnie wpisy

 

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

czwartek 19/11/2009

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna jest agencja Streetcom. W kampanii bierze udział 3000 osób, należących do społeczności Ekspertów Streetcom. Wśród uczestników są kobiety i mężczyźni z całej Polski, w wieku 28-40 lat. Są to osoby…

Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

poniedziałek 09/11/2009

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z grupy docelowej. TRENDY to magazyn o tematyce lifestyle’owej stworzony dla pasjonatów i koneserów. Do kampanii zostali zaproszeni Eksperci na stanowiskach menadżerskich i wykonujący wolne zawody. To ludzie szukający nowych wrażeń…

Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy

czwartek 29/10/2009

Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci. Badanie przeprowadzono na grupie ponad 11 tys. Europejczyków. Według badania najbardziej popularnymi tematami do rozmów są “wyjścia towarzyskie/ imprezy” oraz “podróże” - angażuje się w nie odpowiednio 76% i 70%…

Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom

poniedziałek 26/10/2009

Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w wieku 16-19, z największych miast Polski, którzy są użytkownikami ofert na kartę w Orange. To osoby o towarzyskiej i otwartej naturze, posiadające szerokie kręgi znajomych, interesujące się nowościami. Celem kampanii…

Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie

czwartek 08/10/2009

Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które nigdy nie miały styczności w produktem, o którym mówiły. Najważniejsze wnioski, jakie wynikają z tego dla marketera:1. Maksymalizuj liczbę osób, które mają doświadczenie z produktem. Badania pokazują, że wom generowany…

Darmowe pieluszki Pampers Premium Care

piątek 02/10/2009

W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak ważne jest dbanie o skórę dziecka i pielęgnowanie jej już od pierwszych miesięcy. Mamy, które nie biorą udziału w akcji, również mogą otrzymać bezpłatne pieluszki. Na stronie www.pamperspremium.pl został zorganizowany…

Eksperci Streetcom dla Entera

czwartek 17/09/2009

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom. Wybrana grupa Ekspertów Streetcom otrzymała magazyn i będzie go wspierać swoimi pomysłami. Sam magazyn chce dotrzeć do użytkowników komputerów, którzy potrzebują porad i informacji, a nie są fanami informatycznymi. Wydawca…

Fakty i mity marketingu szeptanego

wtorek 08/09/2009

Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance, a w najgorszym razie jedna wielka niewiadoma lub jakiś nieetyczny przekręt. Jak się zatem okazuje,  w swojej codziennej działalności borykamy się z niezrozumieniem przedmiotu. Po części jest to efekt „świeżości”…

Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”

piątek 04/09/2009

Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego  i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory rozdźwięk między tym, jak oceniają siebie ojcowie, a tym, jak wygląda rzeczywistość. Aż 58% ojców twierdzi, że angażuje się w życie dziecka tak samo, jak mama (na podstawie badań TNS…

Darmowe produkty RoC®

środa 02/09/2009

W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać ze specjalnej promocji. Przy zakupie dowolnego produktu marki RoC® i za okazaniem kuponu rabatowego, Ekspertki Streetcom i ich znajome mogą otrzymać darmowy produkt do demakijażu w prezencie. Kupon można pobrać…