Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich
Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna jest agencja Streetcom. W kampanii bierze udział 3000 osób, należących do społeczności Ekspertów Streetcom. Wśród uczestników są kobiety i mężczyźni z całej Polski, w wieku 28-40 lat. Są to osoby…
Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom
Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z grupy docelowej. TRENDY to magazyn o tematyce lifestyle’owej stworzony dla pasjonatów i koneserów. Do kampanii zostali zaproszeni Eksperci na stanowiskach menadżerskich i wykonujący wolne zawody. To ludzie szukający nowych wrażeń…
Marketing szeptany, czyli o czym rozmawiamy
Firma badawcza Forrester Research opublikowała w tym roku wyniki badania Match WOM Marketing To How European Consumers Share Opinions, czyli pokazujące o czym rozmawiają konsumenci. Badanie przeprowadzono na grupie ponad 11 tys. Europejczyków. Według badania najbardziej popularnymi tematami do rozmów są “wyjścia towarzyskie/ imprezy” oraz “podróże” - angażuje się w nie odpowiednio 76% i 70%…
Portal populacja.pl rekomendowany przez Ekspertów Streetcom
Streetcom prowadzi nową kampanię dla sieci telefonii komórkowej Orange, która promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Kampania skierowana jest do młodzieży w wieku 16-19, z największych miast Polski, którzy są użytkownikami ofert na kartę w Orange. To osoby o towarzyskiej i otwartej naturze, posiadające szerokie kręgi znajomych, interesujące się nowościami. Celem kampanii…
Kto mówi negatywnie o Twoim produkcie
Emanuel Rosen, zaprezentował ciekawe badanie, które przeprowadził Dr. Robert East z Uniwersytetu Kingston w Londynie. Odkrył on, że 30% negatywnego WOM pochodzi od osób, które nigdy nie miały styczności w produktem, o którym mówiły. Najważniejsze wnioski, jakie wynikają z tego dla marketera:1. Maksymalizuj liczbę osób, które mają doświadczenie z produktem. Badania pokazują, że wom generowany…
Darmowe pieluszki Pampers Premium Care
W ramach nowej kampanii marketingu rekomendacji prowadzonej przez Streetcom, Ekspertki z całej Polski testują najnowsze pieluszki Pampers Premium Care. Celem kampanii jest uświadomienie matkom jak ważne jest dbanie o skórę dziecka i pielęgnowanie jej już od pierwszych miesięcy. Mamy, które nie biorą udziału w akcji, również mogą otrzymać bezpłatne pieluszki. Na stronie www.pamperspremium.pl został zorganizowany…
Eksperci Streetcom dla Entera
Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł "Enter", pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom. Wybrana grupa Ekspertów Streetcom otrzymała magazyn i będzie go wspierać swoimi pomysłami. Sam magazyn chce dotrzeć do użytkowników komputerów, którzy potrzebują porad i informacji, a nie są fanami informatycznymi. Wydawca…
Fakty i mity marketingu szeptanego
Czytając informacje pojawiające się w prasie i internecie ma się wciąż wrażenie, że marketing szeptany to w najlepszym wypadku niezorganizowane działania oparte na wolnej amerykance, a w najgorszym razie jedna wielka niewiadoma lub jakiś nieetyczny przekręt. Jak się zatem okazuje, w swojej codziennej działalności borykamy się z niezrozumieniem przedmiotu. Po części jest to efekt „świeżości”…
Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”
Streetcom objął patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”, zainicjowanej przez portal misjatata.pl. Celem akcji, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego i odpowiedzialnego ojcostwa. Występuje spory rozdźwięk między tym, jak oceniają siebie ojcowie, a tym, jak wygląda rzeczywistość. Aż 58% ojców twierdzi, że angażuje się w życie dziecka tak samo, jak mama (na podstawie badań TNS…
Darmowe produkty RoC®
W ramach kampanii Streetcom dla marki RoC®. Kobiety z całej Polski testują kremy liftingujące z serii RoC® Complete Lift. Do 15 września kobiety mogą skorzystać ze specjalnej promocji. Przy zakupie dowolnego produktu marki RoC® i za okazaniem kuponu rabatowego, Ekspertki Streetcom i ich znajome mogą otrzymać darmowy produkt do demakijażu w prezencie. Kupon można pobrać…