Moje ostatnie wpisy

 

Twitter – wiosna dla biznesu

poniedziałek 27/04/2009
0

Otwieram gazetę - Twitter, czytam RSS - Twitter, włączam telewizor - Twitter; boję się otworzyć lodówkę ;). Tak, oto nadchodzi nowa epoka dla komunikacji z otaczającym nas światem. Patrząc na wyścig „ kto pierwszy osiągnie 1mln followers (fanów)” na Twitterze, można pomyśleć że ludzkość ogarnęła nowa moda. Jednak nie jest to moda, sensu stricte ale…

Promocja w czasach kryzysu?

piątek 24/04/2009
0

Hmm… w oczekiwaniu na najnowszy BTL Monitor (pojawi się po wakacjach) zastanawiamy się w agencji, jakie promocje i jakie nagrody są najskuteczniejsze w rzeczonych czasach kryzysu. Analizując to, co dzieje się na rynku można zaryzykować stwierdzenie, że: Nagroda gwarantowana, najlepiej w opakowaniu produktu albo dostępna od rękiWięcej produktu w tej samej cenieObniżona cena produktuLoterie, w…