Pies jako konsument


niedziela 16/09/2007
6

Psy to wdzięczni konsumenci: karmy, odżywki, szampony, usługi fryzjerskie i pielęgnacyjne przygotowane dla milionów trzymanych w domach czworonogów to pokaźny rynek, w którym wypracowano dość specyficzne strategie reklamowe.

Mogą to być na przykład com/2007/09/advertising-to-dogs. html”> umieszczane na wysokości wzroku psa reklamy. Żeby dodatkowo zachęcić psa do zatrzymania się przy nich, wystarczy obok położyć miskę z wodą albo czymś dobrym do jedzenia. Pies zatrzymuje spacerującego z nim człowieka, który jest w stanie odczytać komunikat. A potem zostawić psa przy miskach pod kawiarnią, a samemu wpaść na coś dobrego.

Innym rozwiązaniem mogą być specjalne pachnące billboardy, umieszczane na wysokości psiego nosa. Za kolorowym plakatem ukryta jest smacznie pachnąca przekąska – żaden pies nie przejdzie obok niej obojętnie, a jego właściciel będzie wiedział już, jaki smakołyk może mu kupić.

Oczywiście, tego typu komunikaty muszą ostatecznie trafiać do właściciela, który póki co – jako jedyny jest w stanie poprosić w sklepie o konkretny towar i za niego zapłacić.


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


− 7 = jeden

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Internet wie o Tobie coraz więcej

poniedziałek 10/03/2008
3

Na stronach New York Timesa pojawił się dziś


Reklama w grach to nie tylko product placement

poniedziałek 25/02/2008
1

Matt Story


Dziennikarze (jednak) korzystają z blogów

piątek 08/02/2008
1

Blogi to przestrzeń, która coraz intensywniej wpływa na sposób dystrybucji informacji, a także na pracę oraz pozycję zawodową dziennikarzy.


Nowe trendy w globalnej rozrywce - coraz silniejsza pozycja użytkowników

środa 19/12/2007
1

W niedawnym raporcie Nokii “A Glimpse of the Next Episode” znaleźć można prognozy dotyczące rozwoju przemysłu rozrywkowego. Aktywni konsumenci (trend-setting consumers) z 17 krajów byli…


Marketing internetowy od bin Ladena

poniedziałek 26/11/2007
2

W kontekście internetowych działań Al-Kaidy terminy takie jak marketing wirusowy albo partyzancki nadbierają specyficznego znaczenia. Jednak podobno uczyć można się od samego diabła, pamiętając jedynie,…


Noworodki w serwisach społecznościowych

wtorek 13/11/2007
1

Może jeszcze z trudem przychodzi nam wyobrazić sobie, że rodzice oczekujący dziecka rejestrują jeszcze przed jego urodzeniem jego personalną domenę i zakładają mu konto w…


Marketing szeptany najbardziej efektywny

poniedziałek 08/10/2007
0

26486 internautów z 47 krajów przebadanych zostało przez analityków Nielsena. Ankieterzy pytali o to, jakiej formie reklamy czy polecania produktów internauci ufają najbardziej. Okazuje się,…


Pay-For-Visit Advertising

wtorek 02/10/2007
0

W amerykańskim urzędzie patentowym złożono dokumenty nowego systemu reklamowego, nazwanego Pelago. Ma to być pierwsza na świecie usługa Pay-For-Visit Advertising. Za pomocą technologii GPS czy…


Dobre (twoje) treści w złych miejscach

poniedziałek 20/08/2007
0

Kiedy twoja pisana przez kilka dni blogowa notka pojawia się nagle bezczelnie na innych blogach bez informacji o źródle i autorze, masz pełne prawo domagać…


Polityka przez YouTube – politycy dostrzegli potencjał Internetu

czwartek 12/07/2007
0

Szybko rozwijające się serwisy społecznościowe stały się nowym obszarem działań polityków walczących o władzę i swój dobry wizerunek w społeczeństwie. Tymczasem kiedy Amerykanie wykorzystują Internautów…