26486 internautów z 47 krajów przebadanych zostało przez analityków Nielsena. Ankieterzy pytali o to, jakiej formie reklamy czy polecania produktów internauci ufają najbardziej.
Okazuje się, że dla 78 proc. badanych rekomendacje od innych konsumentów są najbardziej wiarygodne. Reklamom w prasie ufa 63 proc. ankietowanych, reklamom w telewizji czy radiu – 50 proc.
Reklama internetowa osiągnęła niewiele mniejszy od prasowej wynik – 61 proc. Informacje promocyjne zawarte w newsletterach to wiarygodne źródło wiedzy o produktach dla 49 proc. badanych. Wyniki dla reklam w wyszukiwarkach i na banerach internetowych to odpowiednio 34 proc. i 26 proc.
Reklamy tekstowe wyświetlane na urządzeniach mobilnych to wartościowa reklama dla 18 proc. badanych.
Szczegółowe wyniki tutaj.
price for cialis at walmart
[url=http://cialisle.com/#]buying generic cialis[/url]
cialis official website
tadalafil without prescription
pesan obat cialis
can you split a cialis pill in half
[url=https://www.liverichandfree.com/#]viagra generic cialis[/url]
is it illegal to buy generic cialis online
10mg cialis
cialis daily how long does it take to work
cialis and sertraline
[url=http://www.cialisle.com/#]cialis 40 mg[/url]
is a prescription required for cialis in australia
discount generic cialis
cialis without headache
what is cialis pills
[url=http://cialisle.com/#]cialis v viagra[/url]
cialis and tribulus
buy generic cialis
cialis kadД±n yorumlarД±
azithromycin uk
cialis 20 mg
buy cialis
cialis dosage
zithromax order online
Pingback: lowest price generic viagra 100mg
buy cialis online
where can i buy cialis
cialis 20mg
buy cialis
generic for cialis
clomid dosage
clomid order online
clomid no prescription
Pingback: www.cialis.com
cialis tablets
Pingback: mymvrc.org
Pingback: sildenafil 100
fake cialis thailand [url=http://www.town-navi.com/town/area/kanagawa/hiratsuka/search/rank.cgi?mode=link&id=32&url=http://www.cialisle.com]town-navi.com[/url] obat kuat tadalafil cialis town-navi.com cost of daily cialis