Skuteczne Blogers Relations


środa 16/04/2008
0

Blog to potężne narzędzie. Jeden niewinny wpis na popularnym blogu i kryzys gwarantowany. Przykładem niech będzie zeszłoroczny techcrunch. com/2007/05/17/applegate/”> spadek wartości Apple po fałszywej informacji o iphone. Dlatego istotne jest to w jaki sposób komunikować się z blogerami.

W najnowszym numerze Fast Company, Robert Scoble zaprezentował ciekawy case dotyczący tego w jaki sposób Timothy Ferriss promował w blogosferze swoją książkę. Scoble przytacza 5 zasad, których trzymał się Ferriss:

  • Pojawiaj się tam gdzie blogerzy: bywaj na tych samych imprezach, spotkaniach czy konferencjach. Poznaj ich osobiście.
  • Czytaj i komentuj blogi: pokaż blogerom, że to co robią, o czym piszą jest interesujące i wartościowe.
  • Podsyłaj blogerom newsy i ciekawostki: dziel się tym co znajdziesz w sieci a co może ich zainteresować.
  • Załóż własnego bloga: masz coś ważnego do powiedzenia? Podziel się tym za pośrednictwem własnego bloga.
  • Nie wysyłaj blogerom standardowych informacji prasowych! Blogosfera opiera się na relacjach osobistych, a wszelkie próby traktowania blogów jako odpowiedników słupów ogłoszeniowych są przez autorów piętnowane i wyśmiewane.
  • Ciekawe jak w tym kontekście wygląda polskie podwórko? W jaki sposób firmy lub agencje komunikują się z Wami?.


    Komentarze Dodaj komentarz

     

    Możliwość komentowania jest wyłączona.

    Moje najnowsze wpisy

     

    Telewidzu! Sam zdecyduj czy ona umrze !

    wtorek 22/04/2008
    0

    Argentyński serial "Dirigime" ("Pokieruj Mną") to interaktywna telenowela, w której telewidzowie za pośrednictwem wysyłanych sms-ów decydują o losach  głównych bohaterów.   Serial emitowany jest w…


    Chiny szukają agencji PR

    środa 16/04/2008
    0

    Financial Times donosi, że Chiny pilnie poszukują agencji PR dla poprawy wizerunku Państwa Środka w kwestii Tybetu. Wyzwanie tak jak i gaża ogromne. Podobno do…