Mamy wyłączność IGA Worldwide na Polskę! To nowe możliwości dla marketerów niespotykane dotąd w Polsce. Dynamiczna reklama w grach, gdzie kampanię można uruchomić w 5 dni. To jest coś!
To dobra wiadomość. Właśnie podpisaliśmy kontrakt na sprzedaż reklam w grach na PC i konsole na terytorium Polski. Dzięki temu oferujemy marketerom możliwość zaistnienia w takich tytułach jak: Counter Strike, Battlefield 2142, Need for Speed, Test Drive, Trackmania Nations, Burnout, Colin McRae, Sims, Guitar Hero, itd. Więcej tytułów znajduje się w systemie planner, który ułatwia zamawianie reklamy w grach (planner reklama w grach). Advergaming w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, Polska pod względem ilości graczy jest 4-5 krajem w Europie. To nowy kanał dotarcia do konsumentów, konsumentów świadomych rozrywki i zaangażowanych w nią, gdzie znacznie lepiej przyswaja się obecność reklam niż w jakimkolwiek innym medium. O grach będę pisać teraz więcej.