Wyłączność na Polskę – IGA Worldwide


środa 24/09/2008
0

Mamy wyłączność IGA Worldwide na Polskę! To nowe możliwości dla marketerów niespotykane dotąd w Polsce. Dynamiczna reklama w grach, gdzie kampanię można uruchomić w 5 dni. To jest coś!

To dobra wiadomość. Właśnie podpisaliśmy kontrakt na sprzedaż reklam w grach na PC i konsole na terytorium Polski. Dzięki temu oferujemy marketerom możliwość zaistnienia w takich tytułach jak: Counter Strike, Battlefield 2142, Need for Speed, Test Drive, Trackmania Nations, Burnout, Colin McRae, Sims, Guitar Hero, itd. Więcej tytułów znajduje się w systemie planner, który ułatwia zamawianie reklamy w grach (planner reklama w grach). Advergaming w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, Polska pod względem ilości graczy jest 4-5 krajem w Europie. To nowy kanał dotarcia do konsumentów, konsumentów świadomych rozrywki i zaangażowanych w nią, gdzie znacznie lepiej przyswaja się obecność reklam niż w jakimkolwiek innym medium. O grach będę pisać teraz więcej.


Komentarze Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


− cztery = 1

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

historia reklamy wyszperana z sieci...

niedziela 19/07/2009
0

W Wielkiej Brytanii, w roku 1996, Unilever otrzymał nagrodę za realizację kampanii „Peperami: It’s a bit of an Animal. ” Była to kampania wykorzystująca wiele mediów,…


początki advergamingu

niedziela 03/05/2009
1

Trudno w to uwierzyć, ale początki reklamy w grach sięgają 1964 roku. W automatach do gier (filpperach) pojawił się samochód marki Mustang.


w stylu retro oczywiście o Atari

sobota 02/05/2009
0

Jestem w trakcie pisania tekstu o historii advergamingu na świecie oraz w Polsce. Szperając na YouTube oraz w archiwach Atari znalazłem ciekawą reklamę gry z…


Gry reklamowe w przeglądarkach – nowa jakość

poniedziałek 17/11/2008
3


Gracze to wpływowa grupa!

środa 12/11/2008
4

Docierając do graczy docierasz do ich przyjaciół i kolegówGracze znacznie bardziej wpływają na otoczenie niż ich koledzy, którzy nie grają. Ostanie badanie IGN Entertiment oraz…


kryzys psia kość, będzie dobrze

poniedziałek 03/11/2008
6

Będzie normalnie, bo to co się działo do tej pory było rosnącą nienormalnością. Ludziom się w głowach zaczęło przewracać, pensje rosły, odwrotnie proporcjonalnie do efektywności…


5 mitów o reklamie w grach

piątek 31/10/2008
3

Konsumenci coraz bardziej wchodzą do świata gier. Coraz więcej czasu spędzają na świadomej rozrywce. Tak jak decydują się na płatną telewizję, czy zakup biletu do…


Wielkie granie w Blue City 5-6 kwietnia

niedziela 30/03/2008
2

Dopinamy ostatnie szczegóły imprezy. W dniach 5-6 kwietnia w warszawskim centrum handlowym „Blue City” odbędzie się największa impreza dla miłośników gier komputerowych podczas tej wiosny.…


sieci afiliacyjne i sieci rekamowe, konkurencja czy symbioza?

czwartek 20/03/2008
9

Dawno nie pisałem, wedle zasady, że milczenie jest złotem. Dzisiaj na rozgrzewkę krótkie przemyślenia na temat tego czy sieci afiliacyjne są zagrożeniem dla sieci reklamowych,…


walka w grze

piątek 26/10/2007
0

Już podjęte decyzje. Już po wyborach. Emocje opadają, zaczyna się normalne życie. Walka przedwyborcza była na wielu frontach, między innymi na wirtualnej arenie w grach…