Pierwsza kampania ClickAd na Ukrainie


poniedziałek 04/09/2006

Dawno nie dotykałem się do adserwera. BBmedia nie znałem, ale adserwery są do siebie podobne, mają te same funkcje i trzeba je tylko znaleźć. Na Ukrainie wystarowała właśnie pierwsza nasza kampania reklamowa.

Jednak PR działa znakomicie i przekłada się na biznes. W dzień po ukazaniu się informacji na temat mojego pojawienia się w ClickAd i tego, że będę zajmować się rynkiem ukraińskim zadzwonił do mnie przedstawiciel Sanitec KOLO z pytaniem czy możemy przygotować dla nich kampanię reklamową na Ukrainie. Na spotkaniu ustaliliśmy szczegóły. ClickAd UA przygotował media plan i rekomendacje medialne. Witryny zostały dobrane kontekstowo oraz przy pomocy badania Gemius Audience. Na potrzeby kampanii zaprojektowaliśmy kilka kreacji, w tym także rozwijany billboard. Będąc już w Kijowie przy pomocy niezastąpionego Skype ustalałem z Klientem szczegóły wyglądu kreacji i specjalnie przygotowanej strony „landing page” na którą prowadzą linki z bannerów.

Trochę trwało zakładanie pierwszej kampanii do adserwera, ale w końcu udało się to założyć prawidłowo łącznie z kreacjami rozwijanymi i takimi, które mają kilka linków zaszytych w sobie. Pierwsze efekty już niedługo. Za zgodą Klienta postaram się napisać coś więcej.

.


Moje najnowsze wpisy

 

historia reklamy wyszperana z sieci...

niedziela 19/07/2009

W Wielkiej Brytanii, w roku 1996, Unilever otrzymał nagrodę za realizację kampanii „Peperami: It’s a bit of an Animal. ” Była to kampania wykorzystująca wiele mediów,…


początki advergamingu

niedziela 03/05/2009

Trudno w to uwierzyć, ale początki reklamy w grach sięgają 1964 roku. W automatach do gier (filpperach) pojawił się samochód marki Mustang.


w stylu retro oczywiście o Atari

sobota 02/05/2009

Jestem w trakcie pisania tekstu o historii advergamingu na świecie oraz w Polsce. Szperając na YouTube oraz w archiwach Atari znalazłem ciekawą reklamę gry z…


Gry reklamowe w przeglądarkach – nowa jakość

poniedziałek 17/11/2008


Gracze to wpływowa grupa!

środa 12/11/2008

Docierając do graczy docierasz do ich przyjaciół i kolegówGracze znacznie bardziej wpływają na otoczenie niż ich koledzy, którzy nie grają. Ostanie badanie IGN Entertiment oraz…


kryzys psia kość, będzie dobrze

poniedziałek 03/11/2008

Będzie normalnie, bo to co się działo do tej pory było rosnącą nienormalnością. Ludziom się w głowach zaczęło przewracać, pensje rosły, odwrotnie proporcjonalnie do efektywności…


5 mitów o reklamie w grach

piątek 31/10/2008

Konsumenci coraz bardziej wchodzą do świata gier. Coraz więcej czasu spędzają na świadomej rozrywce. Tak jak decydują się na płatną telewizję, czy zakup biletu do…


Wyłączność na Polskę - IGA Worldwide

środa 24/09/2008

Mamy wyłączność IGA Worldwide na Polskę! To nowe możliwości dla marketerów niespotykane dotąd w Polsce. Dynamiczna reklama w grach, gdzie kampanię można uruchomić w 5…


Wielkie granie w Blue City 5-6 kwietnia

niedziela 30/03/2008

Dopinamy ostatnie szczegóły imprezy. W dniach 5-6 kwietnia w warszawskim centrum handlowym „Blue City” odbędzie się największa impreza dla miłośników gier komputerowych podczas tej wiosny.…


sieci afiliacyjne i sieci rekamowe, konkurencja czy symbioza?

czwartek 20/03/2008

Dawno nie pisałem, wedle zasady, że milczenie jest złotem. Dzisiaj na rozgrzewkę krótkie przemyślenia na temat tego czy sieci afiliacyjne są zagrożeniem dla sieci reklamowych,…