kredytonline na start


piątek 25/08/2006

Wczoraj wieczorem (24. 08. 2006) miałem przyjemność być na imprezie inaugurującej otwarcie serwisu kredytonline. pl. Serwis, według zapowiedzi twórców wystartuje 1 września 2006.
Szczerze mówiąc, idąc na tę inaugurację spodziewałem się krótkiej prezentacji w power point lub we flashu na temat budowy serwisu, jego funkcjonalności i celu powstania. Krótko, a potem zabawa do białego rana.
Zabawa owszem była, ale ta prezentacja!

Wspaniały show, a nie zwykla prezentacja, ale po kolei.

Już samo miejsce zostało dobrane znakomicie. Stary wrocławski browar przy ulicy Hubskiej, ciemne troszke nawet mroczne sale z murowanymi podporami pod wielkie beczki były rozświetlone przez setki małych świeczek wytyczających drogę do poszczególnych sal. Na wstępie osobiscie każdego gościa witali organizatorzy wręczając specjalne karty identyfikacyjne.

W salece lampka szampana, a gdy wszyscy się już zebrali zostaliśmy zaproszeni do kolejnej sali, gdzie przed wejsciem kazdy gosc otrzymał papierowy rożek z popcornem. W sali krzesła jak w kinie. Siadamy i show sie zaczyna. Trudno to opisać, ale najpierw z dymu wyłonił się prowadzący show – Arek Cempura, pomysłodawca i koordynator całego serwisu. W barwnych słowach opowiedział nam historię Internetu i LUKAS Banku podając daty i wymieniając kamienie milowe, zręcznie wplatając w to wątek osobisty (swój i współtwórców serwisu). To był dopiero początek, potem zaczeła się akcja uruchamiania serwisu. Znakomicie zaaranżowane połączenie z pokojem pani prezes banku, jej przybycie ze srebrną walizką w otoczeniu dwóch wielkich ochroniarzy i wreszcie "odpalenie" serwisu wspólnie z Arkiem Cempurą poprzez przekręcenie kluczyków w konsoli walizki i naciśnięcie czerwonego guziczka. Wszystko było wzbogacone materiałem filmowym pokazujących start statku kosmicznego (prawdopodobnie Apollo 13).

Następnie na ekranie obejrzeliśmy wiadomości z kraju i ze świata. Tutaj do akcji wkroczył Bartek Dajer, który wystąpił w roli prezentera. Wspaniały materiał nakręcony z poczuciem humoru pokazał nam reakcje świata na uruchomienie serwisu. Obejrzeliśmy więc stos wspaniale sfabrykowanych gratulacji (od swiata arabskiego, indian Siuksów, znanych postaci z życia publicznego między innymi od Maryli Rodowicz). Następnie informację o masowych podawaniach się do dymisji pracowników konkurencji, reakcje ulicy z barwnymi scenkami pokazującymi, że teraz to już każdy może wziąć kredytonline. Na koniec wiadomości sportowe i prognoza pogody – także w klimacie. W wielkim skrócie – bardzo dobry show.

Teraz z wielką niecierpliwością czekam na to co pokaże sam serwis kredytonline. pl. Przed twórcami stało trudne zadanie, bo serwis ma sprzedawać kredyty (samochodowe, gotówkowe, mieszkaniowe, karty kredytowe). Nie będę ujawniać co przygotowała agencja ADV. pl, bo już niedługo premiera - 1 września i "po owocach ich poznacie".

.


Moje najnowsze wpisy

 

historia reklamy wyszperana z sieci...

niedziela 19/07/2009

W Wielkiej Brytanii, w roku 1996, Unilever otrzymał nagrodę za realizację kampanii „Peperami: It’s a bit of an Animal. ” Była to kampania wykorzystująca wiele mediów,…


początki advergamingu

niedziela 03/05/2009

Trudno w to uwierzyć, ale początki reklamy w grach sięgają 1964 roku. W automatach do gier (filpperach) pojawił się samochód marki Mustang.


w stylu retro oczywiście o Atari

sobota 02/05/2009

Jestem w trakcie pisania tekstu o historii advergamingu na świecie oraz w Polsce. Szperając na YouTube oraz w archiwach Atari znalazłem ciekawą reklamę gry z…


Gry reklamowe w przeglądarkach – nowa jakość

poniedziałek 17/11/2008


Gracze to wpływowa grupa!

środa 12/11/2008

Docierając do graczy docierasz do ich przyjaciół i kolegówGracze znacznie bardziej wpływają na otoczenie niż ich koledzy, którzy nie grają. Ostanie badanie IGN Entertiment oraz…


kryzys psia kość, będzie dobrze

poniedziałek 03/11/2008

Będzie normalnie, bo to co się działo do tej pory było rosnącą nienormalnością. Ludziom się w głowach zaczęło przewracać, pensje rosły, odwrotnie proporcjonalnie do efektywności…


5 mitów o reklamie w grach

piątek 31/10/2008

Konsumenci coraz bardziej wchodzą do świata gier. Coraz więcej czasu spędzają na świadomej rozrywce. Tak jak decydują się na płatną telewizję, czy zakup biletu do…


Wyłączność na Polskę - IGA Worldwide

środa 24/09/2008

Mamy wyłączność IGA Worldwide na Polskę! To nowe możliwości dla marketerów niespotykane dotąd w Polsce. Dynamiczna reklama w grach, gdzie kampanię można uruchomić w 5…


Wielkie granie w Blue City 5-6 kwietnia

niedziela 30/03/2008

Dopinamy ostatnie szczegóły imprezy. W dniach 5-6 kwietnia w warszawskim centrum handlowym „Blue City” odbędzie się największa impreza dla miłośników gier komputerowych podczas tej wiosny.…


sieci afiliacyjne i sieci rekamowe, konkurencja czy symbioza?

czwartek 20/03/2008

Dawno nie pisałem, wedle zasady, że milczenie jest złotem. Dzisiaj na rozgrzewkę krótkie przemyślenia na temat tego czy sieci afiliacyjne są zagrożeniem dla sieci reklamowych,…