W Wielkiej Brytanii, w roku 1996, Unilever otrzymał nagrodę za realizację kampanii „Peperami: It’s a bit of an Animal. ”
Była to kampania wykorzystująca wiele mediów, miała bardzo ciekawe i odważne reklamy telewizyjne, a całości towarzyszyła szalona gra komputerowa.
wirtualnemedia. pl/blog/uploads/animal-unilever-peperami-advergame. jpg” w height=”262″ />
Gracz wcielał się w zwariowaną kiełbasę i musiał rozwiązać zagadkę zniknięcia z miasta niejakiego Pepersteina. Gra była mocno "zakręcona" i odważna, doskonale pasowała do całej kampanii reklamowej.
O tej grze i o wielu wielu innych możecie przeczytać na naszym blogu o reklamie w grach.
Na tym blogu (wirtualne media) niestety nie mogę dodawać filmików z YouTube, a one obrazują wszystkie omawiane przykłady gier reklamowych.
Zapraszam do pełnych artykułów:
historia advergamingu i reklamy w grach część 1
historia advergamingu i reklamy w grach część 2
.