Gry reklamowe w przeglądarkach – nowa jakość


poniedziałek 17/11/2008
3

gif” align=”left” vspace=”2″ border=”0″ /> Przeglądam ostatnio sporo „silników do gier” i różnych stron z grami komputerowymi, które można uruchomić z poziomu przeglądarki internetowej. Trafiłem na świetną produkcję w technologii Unity.

Gra SuperVolleyBrasil wciąga na długie kwadranse.
http:// www. supervoleibrasil. com. br/

podobne gry w tej technologii to:

wspaniały tenis

doskonały do obrandowania, a nawet do wyświetlania rotowanych reklam w środku gry:
http://www. shockwave. com/gamelanding/tennisstarscu p. jsp

logiczna układanka

http://www. tumbledrop. com

ciekawe i bardzo atrakcyjne latanie dinozaurem
http://blurst. com/jetpack-brontosa urus/play

Dla kogo takie gry?

Motoryzacja
Można zrobić wspaniałe wyścigi w trybie multiplayer, gdzie gracze będą stale mogli wygrać ciekawe nagrody rzeczowe. Daje to stały kontakt z potencjalnymi klientami. W grze mogą być zaimplementowane mechanizmy pozwalające umówić się na jazdę próbną.

FMCG
Wszelkiego rodzaju batoniki, soki dla dzieci i nie tylko, napoje energetyczne, chipsy, chrupki, keczupy, itd. To doskonała forma oswajania graczy z marką i produktem. Jednocześnie to dotarcie do nich kiedy są zaangażowani.

Edukacja/kampanie społeczne
Wszelkiego rodzaju kampanie mówiące o wyobraźni podczas wakacji, nakłaniające do picia mleka, jedzenia ryb, itd.

Telekomy
Gry wciągające na wiele godzin, które są proste i pozwalają na informowanie graczy o bieżącej ofercie operatora. Często opierają się o znany „silnik gry” (np. al. ’a tetris, Lemingi, reversi, itp. ).

Jak dobrze pomyśleć to dla każdej firmy można przygotować ciekawy projekt związany z grą.

Do zrobienia w Polsce
W AdAction jesteśmy w stanie stworzyć scenariusz i zrealizować produkcję podobnej gry w cenie poniżej 100 tys. złotych. Oczywiście cena zależy od tematyki i poziomu jej skomplikowania.
Mimo to deklaruję zrobienie bardzo dobrej gry w tej cenie w czasie nie przekraczającym 3 miesięcy.

Podaję linki do przykładów roboczych:
gra reklamowa – wyścigi z jazdą po mieście
gra reklamowa – prościutka jazda po planecie, fajna fizyka

gra reklamowa – prościutka jazda po wyspie, fajna fizyka

platformowa gra w kosmosie – fragment ludzik na wyspie

więcej na temat reklama w grach / gry reklamowe na stronie AdAction. pl

.


Komentarze 3 Dodaj komentarz

 
    • pewnie ma Pani rację, ale zależało mi, żeby pokazać, że nie są to koszty rzędu miliona złotych, jak niektórzy myślą i nie trwa to 12 miesięcy.

         Odpowiedz
      0
      0
  1. Jeżeli chodzi o gry to na studiach jako zadanie na zaliczenie mamy napisać grę. Nasz kochany M$ udostępnił znakomite narzędzie do tworzenia gier. Więcej informacji na pod hasłem XNA polecam młodych i doświadczonych programistów.

       Odpowiedz
    0
    0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


dziewięć − 6 =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

historia reklamy wyszperana z sieci...

niedziela 19/07/2009
0

W Wielkiej Brytanii, w roku 1996, Unilever otrzymał nagrodę za realizację kampanii „Peperami: It’s a bit of an Animal. ” Była to kampania wykorzystująca wiele mediów,…


początki advergamingu

niedziela 03/05/2009
1

Trudno w to uwierzyć, ale początki reklamy w grach sięgają 1964 roku. W automatach do gier (filpperach) pojawił się samochód marki Mustang.


w stylu retro oczywiście o Atari

sobota 02/05/2009
0

Jestem w trakcie pisania tekstu o historii advergamingu na świecie oraz w Polsce. Szperając na YouTube oraz w archiwach Atari znalazłem ciekawą reklamę gry z…


Gracze to wpływowa grupa!

środa 12/11/2008
4

Docierając do graczy docierasz do ich przyjaciół i kolegówGracze znacznie bardziej wpływają na otoczenie niż ich koledzy, którzy nie grają. Ostanie badanie IGN Entertiment oraz…


kryzys psia kość, będzie dobrze

poniedziałek 03/11/2008
6

Będzie normalnie, bo to co się działo do tej pory było rosnącą nienormalnością. Ludziom się w głowach zaczęło przewracać, pensje rosły, odwrotnie proporcjonalnie do efektywności…


5 mitów o reklamie w grach

piątek 31/10/2008
3

Konsumenci coraz bardziej wchodzą do świata gier. Coraz więcej czasu spędzają na świadomej rozrywce. Tak jak decydują się na płatną telewizję, czy zakup biletu do…


Wyłączność na Polskę - IGA Worldwide

środa 24/09/2008
0

Mamy wyłączność IGA Worldwide na Polskę! To nowe możliwości dla marketerów niespotykane dotąd w Polsce. Dynamiczna reklama w grach, gdzie kampanię można uruchomić w 5…


Wielkie granie w Blue City 5-6 kwietnia

niedziela 30/03/2008
2

Dopinamy ostatnie szczegóły imprezy. W dniach 5-6 kwietnia w warszawskim centrum handlowym „Blue City” odbędzie się największa impreza dla miłośników gier komputerowych podczas tej wiosny.…


sieci afiliacyjne i sieci rekamowe, konkurencja czy symbioza?

czwartek 20/03/2008
9

Dawno nie pisałem, wedle zasady, że milczenie jest złotem. Dzisiaj na rozgrzewkę krótkie przemyślenia na temat tego czy sieci afiliacyjne są zagrożeniem dla sieci reklamowych,…


walka w grze

piątek 26/10/2007
0

Już podjęte decyzje. Już po wyborach. Emocje opadają, zaczyna się normalne życie. Walka przedwyborcza była na wielu frontach, między innymi na wirtualnej arenie w grach…