historia reklamy wyszperana z sieci…
W Wielkiej Brytanii, w roku 1996, Unilever otrzymał nagrodę za realizację kampanii „Peperami: It’s a bit of an Animal. ” Była to kampania wykorzystująca wiele mediów, miała bardzo ciekawe i odważne reklamy telewizyjne, a całości towarzyszyła szalona gra komputerowa.
początki advergamingu
Trudno w to uwierzyć, ale początki reklamy w grach sięgają 1964 roku. W automatach do gier (filpperach) pojawił się samochód marki Mustang.
w stylu retro oczywiście o Atari
Jestem w trakcie pisania tekstu o historii advergamingu na świecie oraz w Polsce. Szperając na YouTube oraz w archiwach Atari znalazłem ciekawą reklamę gry z 1983 roku. Mowa tu o Pole Position, bardzo grywalnych wyścigach formuły 1. ...
Gracze to wpływowa grupa!
Docierając do graczy docierasz do ich przyjaciół i kolegówGracze znacznie bardziej wpływają na otoczenie niż ich koledzy, którzy nie grają. Ostanie badanie IGN Entertiment oraz Ipsos MediaCT zostało przeprowadzone na graczach korzystających z konsoli, konsoli przenośnych oraz PC lub Mac. Stwierdzono, że gracze mają duży wpływ na pozostałe osoby w ich otoczeniu i to nie…
kryzys psia kość, będzie dobrze
Będzie normalnie, bo to co się działo do tej pory było rosnącą nienormalnością. Ludziom się w głowach zaczęło przewracać, pensje rosły, odwrotnie proporcjonalnie do efektywności pracy. Jak już w taksówce było słychać, że na giełdzie można zarobić to znak aby z niej uciekać. Sytuacja oczywiście nie jest taka banalna, bo gdyby była, pewnie ktoś mądry…
5 mitów o reklamie w grach
Konsumenci coraz bardziej wchodzą do świata gier. Coraz więcej czasu spędzają na świadomej rozrywce. Tak jak decydują się na płatną telewizję, czy zakup biletu do kina, podejmują decyzję o zakupie konsoli do gier czy jakiegoś tytułu na PC i …. ...
Wyłączność na Polskę – IGA Worldwide
Mamy wyłączność IGA Worldwide na Polskę! To nowe możliwości dla marketerów niespotykane dotąd w Polsce. Dynamiczna reklama w grach, gdzie kampanię można uruchomić w 5 dni. To jest coś! To dobra wiadomość. ...
Wielkie granie w Blue City 5-6 kwietnia
Dopinamy ostatnie szczegóły imprezy. W dniach 5-6 kwietnia w warszawskim centrum handlowym „Blue City” odbędzie się największa impreza dla miłośników gier komputerowych podczas tej wiosny. Na ponad 4 tysiącach metrów kwadratowych zorganizujemy turnieje, konkursy oraz zabawy związane z grami. ...
sieci afiliacyjne i sieci rekamowe, konkurencja czy symbioza?
Dawno nie pisałem, wedle zasady, że milczenie jest złotem. Dzisiaj na rozgrzewkę krótkie przemyślenia na temat tego czy sieci afiliacyjne są zagrożeniem dla sieci reklamowych, czy raczej szansą na zwiększenie przychodów. Zacznijmy od tego że świat reklamy internetowej wokół nas stale się zmienia i nie można tego ignorować, modele rozliczeniowe w naszym kraju ewoluują i…