Cyfra+: Goło i wesoło. Ale bez nagości


środa 21/11/2012
1

Cyfra+: Goło i wesoło. Ale bez nagości

Gorące klimaty, piękne widoki, egzotyczna uroda, hinduskie ruchy. Ponadto młodość, świeżość, wdzięk i powab, a wszystko to w towarzystwie bezsprzecznej duszy towarzystwa, bożyszcza pań, panów i lemurów, w towarzystwie Króla-Lemura.

Z przyjemnością patrzę i z przyjemnością stwierdzam, iż po raz kolejny potwierdza się teza, że nie wszystko gołe, co się piękni, podobnie jak nie wszystko złoto, co się świeci. Tym razem udowadnia to Cyfra+, przygotowując spot z udziałem urodziwych przedstawicielek płci pięknej, w liczbie sztuk cztery. Jak i w innych odsłonach cyklu, honorowe miejsce w kontencie reklamy zajmuje jaśnie panujący Król Julian wraz ze swoją przebojowością i darem przemawiania do ludu.

 

Król Julian w Cyfrze+

Tym razem Król Julian oferuje nam najlepszą ofertę na rynku. A więc mówiąc przekornie, to samo co zawsze i to samo, co wszyscy, jednak nie w tym tu jest rzecz. Reklama podobnie jak spot Orange Cash (zobacz) udowadnia, że siła tkwi, jeśli nie w prostocie, to w pomyśle lub estetyce i nie wysługuje się golizną do osiągnięcia jak największej koncentracji uwagi widzów. Jak widzimy, Cyfra+ uzyskuje ten efekt z dużą gracją, a zarazem z lekkością, nie musząc sięgać wcale po środki odpowiednie dla troglodytów.

 

Mimo braku nagości uzyskany zostaje efekt lekkości, zwiewności i subtelności, i mimo braku nagości widzimy pięknie przyodzianą, cieszącą oko nagość. Piękno kobiecego ciała ukazane zostaje nie poprzez odsłonięcie, lecz właśnie przysłonięcie, a karty nie zostają brutalnie odkryte, lecz odpowiednio kusząco prezentowane. Rezultat jest według mnie zdecydowanie lepszy aniżeli przy pochodzie pozbawionych odzienia pośladków i pozostawia po sobie nie niesmak, a smak wisienki na torcie. Z prośbą o więcej.

 

 


Komentarze 1 Dodaj komentarz

 
  1. W pierwszej połowie lat 80. Lee Iacocca wspominał: „[...] gdy byłem jednym z redaktorów studenckiej gazetki, sam się przekonałem, jak wielki wpływ na kształtowanie opinii publicznej może mieć autor nagłówków. Na ogół ludzie nie czytają całego tekstu… – dlatego też dla większości czytelników nagłówek (lid – Andrzej Budzyk)jest jedyną informacją na dany temat.”. NIBY WSZYSCY TO WIEDZĄ… Ale po przeczytaniu (nagłówka) nie jestem bliższy zamiany Neostrady na CYFRĘ + :) Ukłony -”Niesforne Dziecię Gutenberga”.

       Odpowiedz
    0
    0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


9 − dziewięć =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moje najnowsze wpisy

 

Wojna gangu dyskontów trwa

sobota 26/08/2017
7

Znana polska sieć sklepów z kategorii dyskontowej obnażyła to, czego jako gatunek ludzki powinniśmy powstydzić się obnażać. Sieciówka grupy Jerónimo Martins, wprowadzając do swojej oferty…


Testy pseudointeligenckie

środa 27/07/2016
0

Nigdy nie znosiłam testów na inteligencję. Zastanawiam się, kto w ogóle wymyślił to ustrojstwo. Ogólnie rzecz biorąc na same testy nie ma się w sumie…


Adrian znowu kocha

niedziela 03/04/2016
10

Nie wiem, jakie rajstopy robi Adrian, wiem za to, że wciąż po omacku szuka drogi, by zaistnieć w pamięci przydrożnego audytorium, racząc go coraz głębiej…


Miejskie szkodniki

czwartek 25/02/2016
5

Sprawa lokalna, ale dość zabawna. Choć nie dla wszystkich, bo mocno podnosząca ciśnienie. I krwi i atmosferyczne. Jako że kilka lat temu rozpoczęła się długo…


Open-trash – oddadzą ludziom śmieci

poniedziałek 18/05/2015
0

Open-trash – oddadzą ludziom śmieci Kości zostały rzucone, kosze zostaną otwarte. W sejmie trwają prace nad ustawą, która obligować będzie właścicieli sklepów wielkopowierzchniowych do przekazywania…


„Konkubinat to grzech”

sobota 21/03/2015
141

Mogłabym powiedzieć: Wsadź kij w mrowisko, a nożyce się odezwą. Gdy w zeszłym tygodniu wracałam do domu mój wzrok, chcąc nie chcąc, (w)padł na wielką…


Sezon Ogórkowy

piątek 16/01/2015
0

W tym roku sezon ogórkowy rozpoczął się wyjątkowo wcześnie. Na niebie nie zdążyły pojawić się jeszcze pierwsze solidne promienie słońca, a już co poniektóre niesforne…


Larmo roku 2014

środa 31/12/2014
2

Już dawno nie było w mediach reklamy, która z taką intensywnością wbijałaby się w uszy bogu ducha winnych odbiorców, jak i z tak drastyczną namiętnością…


Wyborcze uroki…

wtorek 18/11/2014
0

Już niedługo „święta, święta i po świętach”, ale póki co „kampania, kampania i po… wyborach”. Umizgiwali się biedni kandydaci, robili co mogli, a gdyby mogli…


Jak wkurzyć klienta

czwartek 23/10/2014
3

Stwierdzenie, że „klient nasz Pan” już dawno można wsadzić między książki, a najlepiej między bajki dla dzieci, traktujące o cudownym świecie, gdzie dobro zawsze zwycięża…