Wraz ze wzrostem popularności social media, rośnie biznes także domów mediowych


wtorek 29/03/2011
4

Wzrost świadomości i popularności social media zwiększa interaktywny kawałek tortu marketingowego. Mimo, że wydatki na kampanię reklamową są uznawane za jedne z pierwszych na liście cięć budżetowych, w tym wypadku domy mediowe nie są zagrożone odpływem budżetów.

Aneta Iwanowicz, Interactive Media Planner/ Buyer, acr. pl” target=”_blank”>ACR

We współczesnej gospodarce, której nieodłącznym elementem są coraz większe oszczędności, wydatki na kampanię reklamową często są uznawane za jedne z pierwszych na liście cięć budżetowych. Skutkuje to próbami klientów do nawiązywania bezpośredniej współpracy z wydawcami, szczególnie serwisami społecznościowymi. Czy należałoby  to interpretować jako zagrożenie biznesu domu mediowego? Wbrew pozorom – niekoniecznie. Ze naszych doświadczeń możemy powiedzieć, że nawet jeśli klient samodzielnie kontaktuje się z wydawcą medium społecznościowego, to i tak najczęściej wraca do nas po rekomendacje i ocenę zaproponowanych działań. Podczas szczegółowej analizy często okazuje się,  że nikt lepiej nie potrafi zadbać o jego dobro, niż dom mediowy, który nie tylko monitoruje przebieg  kampanii, ale na bieżąco pilnuje by założone cele zostały osiągnięte. Polityka ACR zakłada oczywiście planowanie mediów jako odpowiedź na potrzebę Klienta, ale nie ogranicza się jedynie do tego. Dotyczy to również realizacji – prowadzenia kampanii jak i  obsługi posprzedażowej jak raportowanie , consulting, wnioskowanie. Podejmowane przez klientów próby  rozmów  z wydawcami świadczą raczej o coraz większej świadomości, a nie realnym zagrożeniu.

Dlatego, przynajmniej w ACR,  wraz ze wzrostem popularności social media, wzrasta wielkość tego biznesu dla nas.   

.


Komentarze 4 Dodaj komentarz

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


7 − = jeden

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>