Przyjaźń z marką od najmłodszych lat.
Adrianna Siedlecka, dział client service & media planning ACR Uwaga: tekst ma charakter jedynie przekrojowy, informacyjny, dotyczy wyłącznie opisu stosowanych taktyk na rynku, nie ma na celu zachęcanie kogokolwiek do ich praktykowania.Dzieci dostrzegają reklamy częściej niż dorośli . Z badań Pawła Kossowskiego (”Dziecko i reklama telewizyjna”. Warszawa 1999) wynika, że dzieci są lojalnymi i wiernymi widzami…
Groupon stawia na mobile
Aleksander Jedliński, dział Digital,
Nie zaczynaj od końca- audyt social media
W ubiegłym roku, mijającym pod hasłem „Faceboga” powstał gros firm oferujących usługi w tzw. social media. Nierzadko są to przedsięwzięcia osób o niedużym doświadczeniu, maksymalizujących przede wszystkim zyski własnych firm. ...
Innovation? Silence! I’ll kill you!
Chcesz zabić innowacyjność zespołu lub projektu? Zadaj mu trzy pytania. W niektórych przypadkach wystarczy nawet jedno. Chcesz zabić innowacyjność zespołu lub projektu? Zadaj mu trzy pytania. ...
Wraz ze wzrostem popularności social media, rośnie biznes także domów mediowych
Wzrost świadomości i popularności social media zwiększa interaktywny kawałek tortu marketingowego. Mimo, że wydatki na kampanię reklamową są uznawane za jedne z pierwszych na liście cięć budżetowych, w tym wypadku domy mediowe nie są zagrożone odpływem budżetów. Aneta Iwanowicz, Interactive Media Planner/ Buyer,